e38 750 by Saillupus
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Faqir alu
Przynajmniej na takie informacje się natknąłem na forach naszych i zagranicznych
80-90 z jednego litra pojemności, co przy niecałych 5,4 daje koło 470
w stanach koleś ma dłubniętą do 450-460 już nie pamiętam, nalatał nią sam 80tys mil i jak do tej pory nic nie robił
Przynajmniej na takie informacje się natknąłem na forach naszych i zagranicznych
80-90 z jednego litra pojemności, co przy niecałych 5,4 daje koło 470
w stanach koleś ma dłubniętą do 450-460 już nie pamiętam, nalatał nią sam 80tys mil i jak do tej pory nic nie robił
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
-
- Płeć:
- Status: Offline
- Daytona78
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 16-09-2008, 21:32
- Lokalizacja: Nowe Warpno
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Saillupus pisze:..... może uda sie do tych 380-400 koni dojść i Faqri prawie Twoich osiągów...
Saillupus myślę, ze ciężko byłoby Tobie podciągnąć ją do 380 - 400 KM. Przecież w CSI inżynierowie wydłubali 381 KM przy pojemności z tego co pamiętam 5,6L - ale mogę się mylić .
http://www.daytona78.priv.pl
tel. 600366550
E36 316i
Nadwozie: sedan.
Silnik:
- M43B16 -> 26.01.2016 roku
- 26.01.2016 roku -> M42B18
tel. 600366550
E36 316i
Nadwozie: sedan.
Silnik:
- M43B16 -> 26.01.2016 roku
- 26.01.2016 roku -> M42B18
- bmwteile.net
- Forumowicz
- Posty: 1042
- Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
obojętne czy 80 czy 90 to i tak żaden wyczyn żeby jakoś się zachwycać. Druga sprawa to cena każdego z tych kilku KM.
Jeśli chodzi o materiały to są właściwie te same co w 6cyl.
[ Dodano: 31-01-2012, 18:07 ]
Oczywiście wiem, że na bazie tych silników był silnik w mclarenie, ale wszystko kosztuje i sprawia, że staje się nieopłacalne.
Jeśli chodzi o materiały to są właściwie te same co w 6cyl.
[ Dodano: 31-01-2012, 18:07 ]
Oczywiście wiem, że na bazie tych silników był silnik w mclarenie, ale wszystko kosztuje i sprawia, że staje się nieopłacalne.
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
-
- Płeć:
- Status: Offline
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Ja powiem że wezmę za darmo i będę jeździł z reklamą BMW na masce xD
Faqir, no ale mówie Ci że do 90KM/l nie trzeba takie auta jeżdżą i podobno mają się dobrze...
Bartus, wg mnie nieźle, bo przeważnie po podniesieniu mocy o te 20-30% to już silnik trzeba zakuwać a tu całkiem dużo wytrzymuje i jeździ
Daytona, bardzo dużo siedzi mocy w wydechu, podobno wydech i dobry dolot to 30 koni
zmiana uszczelnki pod głowicą to kolejne 30 pare co masz już 390
a założenie mostu z 740 w standardowej skraca czas 0-100 do poniżej 6s, a jak by był z m5 i szpera
myślałem jeszcze nad skrzynią z m5 e39, na m-forum ktoś ostatnio sprzedawał tanio, a za swojego autmata mogę wziąc podobne pieniądze :)
widziałem gdzieś wykres z hamowni że 750 ze skrzynią z M5 e39 miała 360 koni...
więc trochę można jeszcze wyrwać
Faqir, no ale mówie Ci że do 90KM/l nie trzeba takie auta jeżdżą i podobno mają się dobrze...
Bartus, wg mnie nieźle, bo przeważnie po podniesieniu mocy o te 20-30% to już silnik trzeba zakuwać a tu całkiem dużo wytrzymuje i jeździ
Daytona, bardzo dużo siedzi mocy w wydechu, podobno wydech i dobry dolot to 30 koni
zmiana uszczelnki pod głowicą to kolejne 30 pare co masz już 390
a założenie mostu z 740 w standardowej skraca czas 0-100 do poniżej 6s, a jak by był z m5 i szpera
myślałem jeszcze nad skrzynią z m5 e39, na m-forum ktoś ostatnio sprzedawał tanio, a za swojego autmata mogę wziąc podobne pieniądze :)
widziałem gdzieś wykres z hamowni że 750 ze skrzynią z M5 e39 miała 360 koni...
więc trochę można jeszcze wyrwać
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
- bmwteile.net
- Forumowicz
- Posty: 1042
- Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
za mało szczegółów żeby rozpoczynać dyskusję, ale muszę się przyczepić:
co ma skrzynia do mocy (na silniku)? ja widziałem wykres m3 e36 z naklejką 'elvis wiecznie żywy' i miała moc 350KM... może warto spróbować?
a propos mostu
zdaje się, że m5 ma zdecydowanie 'krótszy' most więc zwiększy się ilość zmian biegów do przywołanych 100kmh. poza tym przy mocach ponad 300KM to chyba powinno się już patrzeć na czasy do 200 :>
Saillupus pisze:widziałem gdzieś wykres z hamowni że 750 ze skrzynią z M5 e39 miała 360 koni...
co ma skrzynia do mocy (na silniku)? ja widziałem wykres m3 e36 z naklejką 'elvis wiecznie żywy' i miała moc 350KM... może warto spróbować?
a propos mostu
zdaje się, że m5 ma zdecydowanie 'krótszy' most więc zwiększy się ilość zmian biegów do przywołanych 100kmh. poza tym przy mocach ponad 300KM to chyba powinno się już patrzeć na czasy do 200 :>
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
- KubicaPL
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24-10-2008, 20:37
- Lokalizacja: ZS/ZGR
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Bartus, dopiero szukam informacji więc nie mogę rzucać szczegółami
skrzynia biegów przenosi moc więc ma pośrednie znaczenie do mocy samochodu
mierzysz moc na kołach a nie na silniku
jak sprawność przekładni będzie większa to moc na kołach też będzie większa
Teoretyzuje teraz, ale przynajmniej czegoś takiego uczyli mnie na studiach na 5 różnych przedmiotach ze słowem "silnik" w nazwie
"przyśpieszenia do 200 mnie nie interesują ponieważ w Polsce ograniczenie jest do 140, a że jestem klubowiczem to promuje bezpieczną i zgodną z prawem jazde"
dobra zabezpieczyłem się formalnie
Kubica, do 100 jest fajne bo wciska w fotel fajnie, a do 200 lepiej też się przyda, moja skrzynia na 4 biegu dochodzi do 250, więc można by jakoś lepiej te przełożenia wykorzystać bo powyżej 250 nie zamierzam latać
skrzynia biegów przenosi moc więc ma pośrednie znaczenie do mocy samochodu
mierzysz moc na kołach a nie na silniku
jak sprawność przekładni będzie większa to moc na kołach też będzie większa
Teoretyzuje teraz, ale przynajmniej czegoś takiego uczyli mnie na studiach na 5 różnych przedmiotach ze słowem "silnik" w nazwie
"przyśpieszenia do 200 mnie nie interesują ponieważ w Polsce ograniczenie jest do 140, a że jestem klubowiczem to promuje bezpieczną i zgodną z prawem jazde"
dobra zabezpieczyłem się formalnie
Kubica, do 100 jest fajne bo wciska w fotel fajnie, a do 200 lepiej też się przyda, moja skrzynia na 4 biegu dochodzi do 250, więc można by jakoś lepiej te przełożenia wykorzystać bo powyżej 250 nie zamierzam latać
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
- KubicaPL
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24-10-2008, 20:37
- Lokalizacja: ZS/ZGR
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 855
- Rejestracja: 19-05-2010, 14:43
- Lokalizacja: Trzebiatów/Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Mugen
- KLUBOWICZ
- Posty: 4093
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- bmwteile.net
- Forumowicz
- Posty: 1042
- Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
moc jest mierzona na kołach, ale (pomijając US gdzie często podawane są WHP) podaje się moc na silniku.
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
No nie wiem, nie jestem ekspertem
widziałem wykres z hamowni na 360 i doczytałem się tylko że skrzynia z e39 m5
Needlehole, a słyszałeś kiedyś coś takiego jak straty na przekładni?
Na pewno dzięki innej skrzyni moment obrotowy na kołach jest inny, nie wiem jak z mocą ale co do momentu to jestem na 100% pewny.
Bartus, ale żeby zmierzyć moc na silniku to byś musiał założyć hamulec na wał o znanej sile hamującej i stałej hamulca
moc silnika jest to siła na hamulcu razy prędkość obrotowa przez stałą hamulca i wszystko razy jeszcze 0,735
Więc jak chcesz obliczyć moc na silniku to musisz zrobić jeszcze szereg przekształceń przekładni, mostu itp plus oszczacowanie strat na każdym z tych elementów
Dla tego na hamowni chyba podają Ci moc na kołach a nie na silniku, bo musieliby wklepywać za dużo zmiennych.
widziałem wykres z hamowni na 360 i doczytałem się tylko że skrzynia z e39 m5
Needlehole, a słyszałeś kiedyś coś takiego jak straty na przekładni?
Na pewno dzięki innej skrzyni moment obrotowy na kołach jest inny, nie wiem jak z mocą ale co do momentu to jestem na 100% pewny.
Bartus, ale żeby zmierzyć moc na silniku to byś musiał założyć hamulec na wał o znanej sile hamującej i stałej hamulca
moc silnika jest to siła na hamulcu razy prędkość obrotowa przez stałą hamulca i wszystko razy jeszcze 0,735
Więc jak chcesz obliczyć moc na silniku to musisz zrobić jeszcze szereg przekształceń przekładni, mostu itp plus oszczacowanie strat na każdym z tych elementów
Dla tego na hamowni chyba podają Ci moc na kołach a nie na silniku, bo musieliby wklepywać za dużo zmiennych.
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
-
- Forumowicz
- Posty: 855
- Rejestracja: 19-05-2010, 14:43
- Lokalizacja: Trzebiatów/Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika