E61 520d M47N2 - opinie

Opinie i porady o samochodach, które chcemy kupić lub się interesujemy

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Awatar użytkownika
Mole
Forumowicz
Posty: 1190
Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

E61 520d M47N2 - opinie

Postautor: Mole » 02-12-2014, 16:26

Powiem tak, zmęczony jestem już szukaniem auta :mrgreen: Do tej pory w poszukiwaniach było E90 albo E91. Znalezienie czegoś sensownego w dobrym stanie z historią serwisową, nie kręconym przebiegiem i w dobrych pieniądzach, graniczy z cudem.

Ostatnio rozmawiałem że kolegą i co się okazało że jego ojciec ma do sprzedania bezwypadkowe E61 520d.
Buda jest już po lifcie natomiast silnik to poczciwy M47 - 163KM - nie sprawiający zbytnich problemów.
Wyposażenie może nie powala, ale auto zadbane, 2 właścicieli.
Minusem manual klima, ale to zawsze można zmienić - mówię o pokrętłach od climatronica....
Dokumentacja auta jest, ojciec kolegi zrobił nim przez 2 lata 20 tys km
Cena mnie trochę powala ale może uda się ugryźć.
Co sądzicie o buda vs silnik, niby katalogowo przyspiesza tak samo jak moje byłe E46 8,6 sek. więc nie jest źle. Z czasem można o programie pomyśleć.

A i jeszcze jedno, nie porównujcie tego auta do ''kibli'' za 30 tys które dostępne są na naszym rynku (mówimy o E6X)

Poniżej kilka fotek i vin.



Art.
Wartość
Numer podwozia
Kod typu PX11
Typ 520D OL (EUR)
Typoszereg E E61 (MUE)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M47/T2
Pojemność skokowa 2.00
Moc 120
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)
Tapicerka LEDER DAKOTA/NATURBRAUN (LCNG)
Data prod. 2007-04-13
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S386A DACHRELING Reling dachowy
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski
S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control
S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, start spoke 242
S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line
S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów



Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30-12-2014, 01:23 przez Mole, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Szogun
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1147
Rejestracja: 25-05-2013, 15:34
Lokalizacja: Wolin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szogun » 02-12-2014, 16:35

szukaj lepeij 3.0 diesla
[size=18:5acc35adff][color=red:5acc35adff][b:5acc35adff]"...Nie wierzę w tych co wolą tramwaj od BEMKI !!!..."- Sokół [/b:5acc35adff][/color:5acc35adff][/size:5acc35adff]

Awatar użytkownika
Mole
Forumowicz
Posty: 1190
Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mole » 02-12-2014, 16:36

nie stać mnie na zdabanego 3 litrowca, więc odpada.

Awatar użytkownika
p_filip89
Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 01-09-2014, 13:18
Lokalizacja: Goleniów
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: p_filip89 » 02-12-2014, 16:43

Myślę, że sobie już sam odpowiedziałeś na swoje rozterki.
Wiadomo silnik nie wiadomo jakiego "przeciągu" nie robi ale tak jak piszesz z czasem lekka korekta programu i będzie Si. :piwo:
Zresztą myślę, że seria wystarczająco ma mocy jak na dupo-wozik, na pewno ze spalania będziesz zadowolony.
Ze zdjęci wygląda dobrze, wyposażenie jest całkiem, całkiem ale wiadomo, że bajerów nigdy nie jest mało.
Jeśli dojdziesz to porozumienia z ceną to myślę, że to dobry wybór bo przecież sam wiesz jak ciężko znaleźć dobre auto. :mrgreen:
[img:b477185fae]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/166/864132_8.jpg[/img:b477185fae]

Awatar użytkownika
Junior
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3422
Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
Lokalizacja: Chojna
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Junior » 02-12-2014, 16:59

lepsze pewne auto za nieco większe pieniądze niż grat okazja z allegro
a wyposażenie? jak to mówią nie można mieć wszystkiego ;-)
Biżuteria złota i srebrna
skup sprzedaż przerób naprawa.
obrączki ślubne w rozsądnych cenach(każdy wzór)
Zapraszam

Awatar użytkownika
Adrianno
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1628
Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adrianno » 02-12-2014, 17:22

Pierwszy raz widzę by w E60 LCi był silnik m47... Juz powinno byc N47. Dla mnie podejrzane. Lepiej to sprawdz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mole
Forumowicz
Posty: 1190
Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mole » 02-12-2014, 17:36

Zerknij do rozkodowanego vinu.....

Jay
Forumowicz
Posty: 2218
Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
Lokalizacja: Stathelle
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Jay » 02-12-2014, 17:54

Z wyposazenia ekstra to prawie nic nie ma. Jesli bedziesz chcial to zawsze mozesz sobie doposazyc, komforty, m pakiety, klima aut czy navi cic itp.
Pasuje Ci ze manual ??

To comwazne auto masz pewne jesli chodzi o silnik, jesli do tego jeszcze bezwypadkowe to mysle ze warto, szczegolnie jesli planujesz miec to auto dluzej :piwo:

I dla mnie to na plus ze masz silnik starszej generacji, wiadomo ze spali wiecej, ale mniejsze ryzyko awarii, a jesli przebieg z licznika prawdziwi to ten silnik powinien drugie tyle zrobic bez wysilku. A o to chyba w dieslu chodzi zeby latac i latac, bez kosztownych napraw.

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 02-12-2014, 17:59

Zakup pewnego auta zawsze się opłaca... ale kto potem od Ciebie takiego golasa odkupi?
Teraz zapłacisz ciut więcej, a sprzedawać będziesz musiał za mniej niż trup z allegro.
Ja bym szukał dalej...
Mieć e6X z wyposażeniem gorszym od passata, jakoś ja tego nie widzę...
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
Mole
Forumowicz
Posty: 1190
Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mole » 02-12-2014, 18:04

Taa manual pasi, zwłaszcza że miałby być program. Odchodzą problemy ze skrzynią aut, konwerterem gdzie wymiana to min 5 tys. itd itd

Z istotnych rzeczy jest xenon, navi prof i fajny kolor lederów. Wiadomo przydały by się komforty bądź sportsitze itd ale wtedy cena windowała by w okolice 50-60 tys.

edit:
Simplus- na każdego potwora znajdziesz w końcu amatora, jak nie kijem to pałką. Myślę zę te trzy istotne rzeczy się obronią... ale zobaczymy co się uda zrobić z ceną...

W E46 też miałem xenon, navi prof, automat i to w sumie wsio, a został sprzedany (co prawda rozbity) w 20 minut.

Awatar użytkownika
LoKo
Forumowicz
Posty: 278
Rejestracja: 14-03-2012, 17:56
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: LoKo » 02-12-2014, 21:02

Ja Ci powiem ze swojego doświadczenia ,utrzymanie e60 nie należy do tanich. Napisałeś wyżej ,że na 3 litry Cię nie stać ,przeanalizuj dobrze wszystko czy w ogóle na e60 będzie Cię stać. Tam wszystko kosztuje 1000zł i wielokrotność tej kwoty ,ja mam już ponad 3 lata ten samochód i coś mogę Ci o tym powiedzieć. Z Saillupusem się zgadzam ,golasy drogo nie chodzą ,sam ostatnio widziałem już polifta golasa bez skór i climatronica za kwotę poniżej 45 tys a był to jak dobrze pamiętam biały 2007 rok. Nie wiem jak koszty e90 ,ale sądzę że stosunkowo o jakieś 20-30% taniej.
RDauto.pl - Mechanika ,naprawy aut
SPRZEDAŻ UŻYWANYCH CZĘŚCI DO BMW
731 885 885

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=39682621

Awatar użytkownika
Adrianno
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1628
Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adrianno » 03-12-2014, 20:08

Faktycznie poszperałem na necie i przez kilka miesięcy E60 LCi miało m47. W takim razie spoko, jak auto jest pewne to można brać. Robisz wirus i masz okolice 200KM więc już będzie całkiem fajnie jechać ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mole
Forumowicz
Posty: 1190
Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mole » 08-12-2014, 15:56

Byłem, oglądałem, jechałem... Jestem pod wrażeniem.
Duża locha w porównaniu z E46 touring.
Auto znakomicie utrzymane. Korekcje wtrysków w normie, 3 świece do wymiany + błąd wiatraka klimy.
Miałem problem z odczytem grubości lakieru na masce i błotnikach -
co się okazało że to ''amelinium'' - nawet nie wiedziałem,
a mój za.jebisty miernik amelinium nie obsługuje :mrgreen:.
No i teraz nie wiem :bmw_thx:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 08-12-2014, 20:31

Ja już wyraziłem swoją opinię. Według mnie mieć e60 golasa jest lekko mówiąc bez sensu... A w e60 mieć stołki jak w e46 to tym bardziej. Ja bym szukał nawet starszego a lepiej wyposażonego, ale to jest moja subiektywna opinia ;-)
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
BartekCh
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 29-10-2008, 22:50
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: BartekCh » 08-12-2014, 21:41

A ja mam zupełnie przeciwne zdanie niż Saillupus.
Pisząc o tym aucie golas to chyba lekka przesada. Gołe to sa e36 z początku produkcji. Tu mamy ładne skóry, ksenon, navi professional. Klima manualna w e61 aż tak nie kuje w oczy, bo nawet climatronik w tym modelu też ma tylko 3 pokrętła bez wyświetlacza. Sportsitze może uda się kiedyś upolować na allegro.
Starszy, z bogatszym wyposażeniem, będzie przed liftem... więc na pierwszy rzut oka będzie wyglądał staro. Niby to drobiazgi, ale od razu poliftowy jest świeższy dla oka.
Co do silnika, to do zwykłej jazdy spokojnie wystarczy. M47, wiec już go znasz. Odpadają problemy z rozrządem, które trapią N47.

Podsumowując - jeśli pasują Ci rozmiary e61 i nie boisz się trochę droższej eksploatacji to brać. Lepiej kupić pewnego "golasa" niż wypas który będzie stał miesiącami w mechanika i w który trzeba będzie ładować grube tysiące.
Pozdrawiam,
Bartek
[e91 LCI 320d, było e46 LCI 320d, e36 318i M43]


Wróć do „Samochody BMW z ogłoszeń które zamierzamy kupić, opinie, oględziny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika