e38 750 by Saillupus

BMW Klubowiczy BMW Klub Szczecin

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

red_man
Forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: 24-05-2009, 17:20
Lokalizacja: ZGY
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: red_man » 31-01-2012, 22:57

i jedni i drudzy macie racje. do skrzyni jest komputer, ktorym mozna co nieco pozmieniac, i napewno trzeba byloby dlubnac w kompie silnika. ale napewno az takiego przyrostu nie bedzie, moze jakby tam jednomas siedzial:D
troszke nie wierze rowniez, ze bez zakuwania mozna taki przyrost z alu wycisnac, nie, doslownie nie wierze.
zakladac turbo do tego silnika? do mojego w polskiej firmie z warszawy, 27-29 tys zl. kompresor ok 17-19 tys zl. domyslam sie wiec, ze koszta u Ciebie podobne beda.
Zadam pytanie....po co to robic? lepiej ladnie ja posadzic, doprowadzic do perfekcyjnego stanu, lakierek, kolka, ciekawy wydeszek i starczy:) a pieniedzy i tak zabraknie:)

Awatar użytkownika
bmwteile.net
Forumowicz
Posty: 1042
Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: bmwteile.net » 31-01-2012, 22:57

no i? Tak jak napisalem, mierzona jest moc a wlasciwie moment na kolach a nastepniewyznacza na silniku. Jak bedziesz ogladal nastepnym razem obrazki z wykresami to poczytaj tez napisy. Po to po pomiarze masz wybieg na luzie zeby wyznaczyc opory/straty. Zeby bylo jeszcze ciekawiej wprowadzana jest rowniez korekta cisnienia atm i temp. Dzieki temu, zgodnie z normami uzyskane wyniki umozliwiaja jakiekolwiek porownania.

ps
nie mialem niestety zadnych przedmiotow z silnikiem w nazwie ale to mi podpowiada logika...dopuszczam wiec mozliwosc pomylki.

ps2
ani skrzynia ani jednomas mocy na silniku nie zmieni.
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.

Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 31-01-2012, 23:08

red_man pisze:Zadam pytanie....po co to robic?


To tylko była taka propozycja +bonus w luźnej gadce, Patryk nie chcę turbić, napisał co chce a o turbawkach nie wspomniał:)

bmwteile.net pisze:no i? Tak jak napisalem, mierzona jest moc a wlasciwie moment na kolach a nastepniewyznacza na silniku. Jak bedziesz ogladal nastepnym razem obrazki z wykresami to poczytaj tez napisy. Po to po pomiarze masz wybieg na luzie zeby wyznaczyc opory/straty. Zeby bylo jeszcze ciekawiej wprowadzana jest rowniez korekta cisnienia atm i temp. Dzieki temu, zgodnie z normami uzyskane wyniki umozliwiaja jakiekolwiek porownania.

ps
nie mialem niestety zadnych przedmiotow z silnikiem w nazwie ale to mi podpowiada logika...dopuszczam wiec mozliwosc pomylki.

ps2
ani skrzynia ani jednomas mocy silnika nie zmieni.


Sobie luźno pogadaliśmy, a tu fizyka kwantowa się wkradła hahah:) Spoko loko kto ma racę?? pewne Tusk :rotfl:

Patryk do perfekcji i do szopy. E30 turbo burbo V15( :mrgreen: ) i wystarczy Ci.

reasumując, dłubanie w tak już zadbanym aucie to grzech.

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 31-01-2012, 23:21

Needlehole zdziwiłbyś się jak duże straty są na skrzyni ;-)

Bartus, bardzo prawdopodobne, aż tak się na tym nie znam, dla tego szukam i pytam i dzięki Tobie dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy, dzięki :piwo:

Red_man, w Szczecinie, jak pytałem się o uturbienie 4.4 to wychodziło 15tys + w zależności jaka turbina
Dla tego nie kombinuje nad takimi rzeczami, tylko szukam jak tu niedużym kosztem trochę poprawić osiągi :) Zresztą siedzisz na 7er i wiesz że o dyferencjale, szperze itp był ostatnio temat, z Michałem750 tak kombinujemy co by tu dłubnąć w naszych v12 ale żeby nie przegiąć ;-)
A gleby nie będzie, na 100%, teraz auto jest u Świrka który zakłada normalne sprężyny, bo na obecnych siedziała niżej i jeździć się tak nie da :p
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
slooikk
Forumowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
Lokalizacja: ZS
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: slooikk » 05-02-2012, 15:24

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=109108

Patryk moze sprobuj do niego ze swoim autem, imo nie masz LPG ale mysle ze mozesz dobic targu jesli nadal chcesz sprzedac?
Obrazek

Awatar użytkownika
Czolg
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4267
Rejestracja: 28-04-2009, 23:34
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Czolg » 05-02-2012, 17:07

ten gościu już kupił 7
Warcy Rycy Cescy

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 16-02-2012, 15:44

No to mody czas zacząć :)

Właśnie dotarła do mnie 3 strefa klimatyzacji - przewidywany okres montażu - następny weekend, przy okazji przedni uchwyt na kubki zostanie wymieniony
Obrazek

Oficjalnie informuje że jako kolor karoserii, wygrał
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pomysł Krzycha - anthrazit metallic - zwycięzcy gratlujemy :mrgreen:

I przyszedł czas na zastanowienie się nad felunkiem. Jako że felgi Alpiny coraz rzadiej widać na allegro, a jak są to mają astronomiczne sumy, zacząłem się zastanawiać nad opcją awaryjną:

Styling 95 z e65 19x9" przód i 19x10" tył
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Styling 149 z e65, w takich samych wymiarach jak Alpina czyli 9x20" przód i 10x20" tył
Obrazek
Obrazek
Obrazek

do tych ostatnich mam straszną słabość z e65, strasznie ten wzór mi sie podoba, a jak zobaczyłem te zdjęcia na e38 to też wow. Tylko czy takie felgi będą faktycznie na żywo pasować do linii e38 :szok:
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
Czolg
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4267
Rejestracja: 28-04-2009, 23:34
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Czolg » 16-02-2012, 18:10

mi sie podobają te drugie :) a co do 3 strefy to do tyłu się przesiadasz ze tam montujesz klimę :ban:
Warcy Rycy Cescy

Awatar użytkownika
KubicaPL
Forumowicz
Posty: 1412
Rejestracja: 24-10-2008, 20:37
Lokalizacja: ZS/ZGR
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: KubicaPL » 16-02-2012, 18:59

Patryk, poszukaj czegoś z rantem.
Styling 95 oklepany strasznie już od kilku lat, drugi wzór niby fajny, ale jakoś bez szału.

Kolor fajny, dobrze, że z palety E38 (widziałem na żywo tylko jedną E38 w tym kolorze, bardzo fajnie się prezentowała). Do niego KONIECZNIE muszą być pomarańczowe kierunki. Albo US chociaż.

Może podskoczę do Ciebie w weekend poobczajać co tam grzebiesz. ;-)

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 16-02-2012, 19:13

Saillupus pisze:pomysł Krzycha - anthrazit metallic - zwycięzcy gratlujemy :mrgreen:


kolor 394 :mrgreen: co wygralem ? :mrgreen:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 16-02-2012, 20:07

Uścisk dłoni prezesa :D albo jak chcesz starą sprężyne z e38 :mrgreen:
chyba że sobie coś innego wymyślisz :D
Piotrek - będą USy :)
A co do felg to wszystko oklepane, szczególnie te z rantem, na BBSach jeździ XXX samochodów. A na Alpinach zobaczyć 7 to rzadkość - ja raz widziałem i miażdżą :p a na tych 20: od e65 nigdy nie widziałem e38, ale dla e65 najpęikniejsze felgi :mrgreen:

Czołg, jak znadję dobrego szofera i ładną panią która ze mną tam usiądzie to czemu nie :mrgreen:
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 16-02-2012, 20:30

Saillupus pisze:albo jak chcesz starą sprężyne z e38


poprosze :mrgreen: Rozumiem ze oficjalne wreczenie, famfary i uscisg dloni prezesa sa wliczone w odbior nagrody :mrgreen: Mozesz przygotowac cerwmonie wreczenia na : 14 Marca ;-)

Co do reszty planow... bedize dostojnie , no i te kierunki US :-)
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Jay
Forumowicz
Posty: 2218
Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
Lokalizacja: Stathelle
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Jay » 17-02-2012, 00:40

Cieżko tu dobrać felgę. Przynajmniej jak dla mnie, wiadomo, mega gleby nie zrobisz bo to auto ma jeździć a nie się toczyć. Więc musi być murzyński rozmiar z 20 cali. Dobrze jak by było z tyłu 10 cali, na to szeroki naleśnik i jak najbliżej nadkola, ale żeby nie wystawało i będzie git !

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 17-02-2012, 07:30

Jay pisze: naleśnik

może go spowolnić no chyba, że już nie chcesz stawać na ćwiartki??

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 17-02-2012, 10:32

Faqir pisze:
Jay pisze: naleśnik

może go spowolnić no chyba, że już nie chcesz stawać na ćwiartki??

Dla tego też o tym myśle, ile na tym stracę a ile zyskam.
Na kole 10" leci opona 275, teraz miałem 9" i 255
to powinien mieć znacznie lepszą przyczepność na starcie - mniej mielenia, więcej jechania.
ale za to większa felga... no i koło się zamyka
na ile duże będą te różnice

bo np są alpiny dedykowane do e38 9jx20 na przód 245/40 i 10jx20 na tył 275x35
no ale są też 8x18 przód 235/50 i 9x18 tył 255/45 i te łatwiej dostać, tylko że w katalogu Alpiny jest napisane że do 18" nie można wrzucić czujników RDC :(
http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/Catalogue% ... le_e38.pdf
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d


Wróć do „BMW Klubowiczy ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika