Kisiel- BMW E39 528 Shadow Line
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
-
- Płeć:
- Status: Offline
- MANIEK
- Forumowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
- Lokalizacja: Police
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
285.Masakra!!!!!Zastanawiam się czy osiągi nie polecą w dół.Bo w sumie nie chodzi już o spalanie.Lans będzie na 100%.Kisiel-jak Ty to upchałeś w nadkola??????Nic nie ociera?
JEDYNA PIĘKNA NIEMKA JAKĄ ZNAM
http://bmwklub.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=7377
https://www.facebook.com/pages/Werra-ko ... 5882929020
http://bmwklub.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=7377
https://www.facebook.com/pages/Werra-ko ... 5882929020
- Kris
- KLUBOWICZ
- Posty: 4355
- Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
tłuściutko fajnie to wygląda
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance
SPEEEEED and Power!
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance
SPEEEEED and Power!
- kisiel
- Forumowicz
- Posty: 1865
- Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
- Lokalizacja: Gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Faqir, spalanie polecialo do gory ,ale lekko...Opony sa z niemiec.Jakie opony masz do wciagniecia??Bo do ciebie 285 to malo przy takiej mocy,ale jezeli powyzej 285 to juz felge trzeba szersza natrzepac.
MANIEK, slabiej sie zbiera niz jak mialem 265,ale lepiej po zakretach lata i nie gubi trakcji jak dam w pendzel na 1 biegu.Nie boli mnie ,ze osiagi polecialy bo mam wiekszy komfort jazdy.Jezeli chodzi o nadkola to weszly normalnie tylko trzeba bylo je podoginac troche od srodka i jest gitara,obciera delikatnie tylko wtedy jak biore mocny skret i buda sie husta na ktoras ze stron ,a tak pozatym jest dobrze.
Sorry za jakosc zdjecia i kiepski kat strzalu ,ale robilem telefonem, niedlugo zrobie lepsze aparatem to lepeij zobrazuje jak to wyglada.
MANIEK, slabiej sie zbiera niz jak mialem 265,ale lepiej po zakretach lata i nie gubi trakcji jak dam w pendzel na 1 biegu.Nie boli mnie ,ze osiagi polecialy bo mam wiekszy komfort jazdy.Jezeli chodzi o nadkola to weszly normalnie tylko trzeba bylo je podoginac troche od srodka i jest gitara,obciera delikatnie tylko wtedy jak biore mocny skret i buda sie husta na ktoras ze stron ,a tak pozatym jest dobrze.
Sorry za jakosc zdjecia i kiepski kat strzalu ,ale robilem telefonem, niedlugo zrobie lepsze aparatem to lepeij zobrazuje jak to wyglada.
-
- Forumowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 01-10-2008, 20:17
- Lokalizacja: gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- DULO
- Forumowicz
- Posty: 2823
- Rejestracja: 22-07-2010, 05:45
- Lokalizacja: Szczecin-Dołuje
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- kisiel
- Forumowicz
- Posty: 1865
- Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
- Lokalizacja: Gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Jay, to jest Dziesiatka. Z tego miejsca wielki szacun dla chlopakow z Gryfina ktorzy zakladali te opony...3 chlopa i 3 lomy do jednej opony ,ale wiedzieli co robili...felgi cale,opony siedza.Sa twarde i bardzo ciezkie do nalozenia ,ale dali rade.Wszyscy uciekali do okola,ale jeden stal twardo i obie nadymal do 11 barow,zeby naskoczyly.Szacun!!Test cisnieniowy zaliczony.
DULO, jak tak dalej bede dziala to finansowo podupadne na zdrowiu
DULO, jak tak dalej bede dziala to finansowo podupadne na zdrowiu
-
- Płeć:
- Status: Offline
kisiel pisze:o do ciebie 285 to malo przy takiej mocy,ale jezeli powyzej 285 to juz felge trzeba szersza natrzepac.
275 seria, 285 ledwo się mieści w nadkolu, ale się mieści, zakładałem 310 ale trzeba by wypchać nadkola, lepiej latać w serii bo o wiele lepsza przyczepność na starcie, nie jest aż tak dobra jak nam się wydaje. Docisk i tarcza + podpora wału i łącze elastyczne, nie mogą przeżywać strzałów 400KM non stop, koła muszą się ślkizgać, bo eksploatacja tych elementów bez uślizgów opon szybko się skróci.
Po założeniu 285 i zoraniu ich do zera stwierdzam, że najlepsza będzie seria 275 na Pzero, najlepiej trzyma a elementy przeniesienia napędu, aż tak bardzo w dupę nie dostają
Na takich oponach u Ciebie jeśli docisk już ma za sobą trochę to, szybciutko spalisz sprzęgło. Zbyt duża przyczepność do mocy jaką generuje silnik i na podzespoły które to wszystko napędzają, To tak ze strony technicznej, natomiast z wyglądu jest pięknie i nie pozostaje nic jak tylko gratulować wyglądu bawarki.
Jak będziesz leciał na ćwiartki to musisz bardzo uważać, aby docisk wytrzymał i lepiej delikatnie wprowadzać przy starcie koła w uślizg co spowoduje nie niszczenie układów.
A wprowadzenie z tą mocą opon w uślizg,będzie już ciężko, z czasem jak będziesz latał,a najczęściej gdy będziesz chciał zerwać przyczepność lub zmieniał biegi z wysokich obrotów z 1-go biegu na 2-gi i będziesz spuszczał sprzęgło z pod spodu auta będzie słychać taki jak by pisk, on nie będzie z pod kół, a będzie to oznaka tego, że docisk ma problem:)
Znając Cię raczej powolutku nie będziesz latał to tylko uważaj
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
kisiel pisze:Jay, to jest Dziesiatka. Z tego miejsca wielki szacun dla chlopakow z Gryfina ktorzy zakladali te opony...3 chlopa i 3 lomy do jednej opony ,ale wiedzieli co robili...felgi cale,opony siedza.Sa twarde i bardzo ciezkie do nalozenia ,ale dali rade.Wszyscy uciekali do okola,ale jeden stal twardo i obie nadymal do 11 barow,zeby naskoczyly.Szacun!!Test cisnieniowy zaliczony.
A jak ciężko będzie zdjąć tą oponę Szczególnie zbić z dwóch stron Ale to już pewnie chłopaki dadzą radę
-
- Forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 09-06-2012, 16:06
- Lokalizacja: imno
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Płeć:
- Status: Offline
- Kris
- KLUBOWICZ
- Posty: 4355
- Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Faqir, wiesz jak jest z plywajacymi... predzej czy pozniej sie pojawi
prawda kisiel, ? Bo jak nie to ci znowu wody do baku nalejemy i bedizesz jezdil parowozem i plul H2O na kilometr
prawda kisiel, ? Bo jak nie to ci znowu wody do baku nalejemy i bedizesz jezdil parowozem i plul H2O na kilometr
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance
SPEEEEED and Power!
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance
SPEEEEED and Power!
- kisiel
- Forumowicz
- Posty: 1865
- Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
- Lokalizacja: Gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Płeć:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika