Kisiel- BMW E39 528 Shadow Line

BMW Klubowiczy BMW Klub Szczecin

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 16-03-2012, 11:41

No ale też pali więcej....W serii masz chyba największy rozmiar 235/45/18 jak się nie mylę?? No nic trzeba na ten sezon pół litra doliczyć;)

A gdzie kupowałeś oponsy?? Bo ja mam jedne na oku do siebie, ale typowo pod przyczepność na ćwiartkę, ale są takie taniutkie, że aż mózg staje ;->

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 16-03-2012, 11:45

285.Masakra!!!!!Zastanawiam się czy osiągi nie polecą w dół.Bo w sumie nie chodzi już o spalanie.Lans będzie na 100%.Kisiel-jak Ty to upchałeś w nadkola??????Nic nie ociera?

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 16-03-2012, 12:05

tłuściutko :mrgreen: fajnie to wygląda :piwo:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 16-03-2012, 14:17

Faqir, spalanie polecialo do gory ,ale lekko...Opony sa z niemiec.Jakie opony masz do wciagniecia??Bo do ciebie 285 to malo przy takiej mocy,ale jezeli powyzej 285 to juz felge trzeba szersza natrzepac.

MANIEK, slabiej sie zbiera niz jak mialem 265,ale lepiej po zakretach lata i nie gubi trakcji jak dam w pendzel na 1 biegu.Nie boli mnie ,ze osiagi polecialy bo mam wiekszy komfort jazdy.Jezeli chodzi o nadkola to weszly normalnie tylko trzeba bylo je podoginac troche od srodka i jest gitara,obciera delikatnie tylko wtedy jak biore mocny skret i buda sie husta na ktoras ze stron ,a tak pozatym jest dobrze.

Sorry za jakosc zdjecia i kiepski kat strzalu ,ale robilem telefonem, niedlugo zrobie lepsze aparatem to lepeij zobrazuje jak to wyglada.

Obrazek

orzeł
Forumowicz
Posty: 458
Rejestracja: 01-10-2008, 20:17
Lokalizacja: gryfino
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: orzeł » 16-03-2012, 18:14

widziałem Twoje auto swojego czasu pod Laguną, oblukałem i nawet fajnie się prezentuje :)
pozdro

Jay
Forumowicz
Posty: 2218
Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
Lokalizacja: Stathelle
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Jay » 16-03-2012, 23:54

Ile ma ta felga szerokości 9 czy 10 cali ??

Awatar użytkownika
DULO
Forumowicz
Posty: 2823
Rejestracja: 22-07-2010, 05:45
Lokalizacja: Szczecin-Dołuje
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: DULO » 17-03-2012, 00:19

No no Kisiel działaj dalej a będzie gyt malyna germanka :piwo:
MOŻESZ MIEĆ SAMOCHÓD ,ALBO MOŻESZ MIEĆ BMW

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 17-03-2012, 09:10

Jay, to jest Dziesiatka. Z tego miejsca wielki szacun dla chlopakow z Gryfina ktorzy zakladali te opony...3 chlopa i 3 lomy do jednej opony ,ale wiedzieli co robili...felgi cale,opony siedza.Sa twarde i bardzo ciezkie do nalozenia ,ale dali rade.Wszyscy uciekali do okola,ale jeden stal twardo i obie nadymal do 11 barow,zeby naskoczyly.Szacun!!Test cisnieniowy zaliczony.

DULO, jak tak dalej bede dziala to finansowo podupadne na zdrowiu ;-)

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 17-03-2012, 10:30

kisiel pisze:o do ciebie 285 to malo przy takiej mocy,ale jezeli powyzej 285 to juz felge trzeba szersza natrzepac.


275 seria, 285 ledwo się mieści w nadkolu, ale się mieści, zakładałem 310 ale trzeba by wypchać nadkola, lepiej latać w serii bo o wiele lepsza przyczepność na starcie, nie jest aż tak dobra jak nam się wydaje. Docisk i tarcza + podpora wału i łącze elastyczne, nie mogą przeżywać strzałów 400KM non stop, koła muszą się ślkizgać, bo eksploatacja tych elementów bez uślizgów opon szybko się skróci.

Po założeniu 285 i zoraniu ich do zera stwierdzam, że najlepsza będzie seria 275 na Pzero, najlepiej trzyma a elementy przeniesienia napędu, aż tak bardzo w dupę nie dostają

Na takich oponach u Ciebie jeśli docisk już ma za sobą trochę to, szybciutko spalisz sprzęgło. Zbyt duża przyczepność do mocy jaką generuje silnik i na podzespoły które to wszystko napędzają, To tak ze strony technicznej, natomiast z wyglądu jest pięknie i nie pozostaje nic jak tylko gratulować wyglądu bawarki.

Jak będziesz leciał na ćwiartki to musisz bardzo uważać, aby docisk wytrzymał i lepiej delikatnie wprowadzać przy starcie koła w uślizg co spowoduje nie niszczenie układów.
A wprowadzenie z tą mocą opon w uślizg,będzie już ciężko, z czasem jak będziesz latał,a najczęściej gdy będziesz chciał zerwać przyczepność lub zmieniał biegi z wysokich obrotów z 1-go biegu na 2-gi i będziesz spuszczał sprzęgło z pod spodu auta będzie słychać taki jak by pisk, on nie będzie z pod kół, a będzie to oznaka tego, że docisk ma problem:)

Znając Cię raczej powolutku nie będziesz latał to tylko uważaj ;-) :mrgreen:

Jay
Forumowicz
Posty: 2218
Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
Lokalizacja: Stathelle
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Jay » 18-03-2012, 15:53

kisiel pisze:Jay, to jest Dziesiatka. Z tego miejsca wielki szacun dla chlopakow z Gryfina ktorzy zakladali te opony...3 chlopa i 3 lomy do jednej opony ,ale wiedzieli co robili...felgi cale,opony siedza.Sa twarde i bardzo ciezkie do nalozenia ,ale dali rade.Wszyscy uciekali do okola,ale jeden stal twardo i obie nadymal do 11 barow,zeby naskoczyly.Szacun!!Test cisnieniowy zaliczony.


A jak ciężko będzie zdjąć tą oponę :mrgreen: Szczególnie zbić z dwóch stron :mrgreen: Ale to już pewnie chłopaki dadzą radę

martinez19781
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 09-06-2012, 16:06
Lokalizacja: imno
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: martinez19781 » 09-06-2012, 16:28

piekne cudo prawie jak moje ;-)

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 21-11-2012, 23:20

Kisiel kiedy aktualizacja i kiedy w końcu zawitasz na wały lub pod urząd ??

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 22-11-2012, 00:34

Faqir, wiesz jak jest z plywajacymi... predzej czy pozniej sie pojawi ;-)

prawda kisiel, ? Bo jak nie to ci znowu wody do baku nalejemy ;-) i bedizesz jezdil parowozem i plul H2O na kilometr :devil:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 22-11-2012, 10:02

krz_82, co prawda to prawda. Mysle ,ze w przyszlym tygodniu napewno przyjade.krz_82, chcesz zastraszyc moje 2.8???Nie da rady,jeszcze wyplyne na 2 trepy i bedzie tak zahartowana ,ze bedzie jezdzic na samej wodzie. ;-)

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 22-11-2012, 10:15

Kisiel to daj znać wcześniej jak będziesz bo dobrze by było się spotkać.


Wróć do „BMW Klubowiczy ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika