Kisiel- BMW E39 528 Shadow Line

BMW Klubowiczy BMW Klub Szczecin

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 11-11-2010, 07:16

DULO pisze:Maxior napisał/a:
Pełen szaszuneszek dla Ciebie masz najładniejszy wypust BMW. Model e39 nie ma konkurenta moim zdaniem ten model oraz 7 demka z tego wypustu to były ostatnie prawdziwe BMW reszta owszem jest ładna ale tonie to samo co ej thirty najn :p I Oczywiście pięknie wyszła na PAkerowskich zdjęciach rodem z okładek do czasopism typu top gear :) Pozdrawiam


I tu masz rację wszystkie nowe bmki sa na jedno kopyto rożnią się nie wiele od siebie..Jeszcze mi się podoba z nowszych e60 :bmw_thx:


Prawde piszecie :-)

Kisiel, zacny furak, podoba mi sie, plany co do niego calkiem ciekawie , zwlaszcza ten ostatni punkt z uturbieniem, tylko koszt... Grartuluje autka :bmw_thx:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 11-11-2010, 11:47

Kontaktowalem sie z tym gosciem "Mario" z Plocka co sie tym zajmuje.Montuja Ci sprezare,a przy okazji rozbebeszaja caly uklad wydechowy i wstawiaja uklady wydecholwe swojej roboty,podobno leprze niz Supersprint.Wydaje sie oczywiste ,ze lepiej byloby sprzedac auto i kupic np 540i V8 niz pakowac Turbo do M52,ktory nie jest do tego przystosowany,ale jezeli wiesz,ze masz zadbane auto to nie chcialbys go zamieniac,a pozatym nie jest teraz tak latwo sprzedac auto...

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 11-11-2010, 14:52

kisiel pisze:jezeli wiesz,ze masz zadbane auto to nie chcialbys go zamieniac,a pozatym nie jest teraz tak latwo sprzedac auto...


Dokladnie jak piszesz :mrgreen: Szczerze mowiac nie tyle balbym sie co martwil o wytrzymalosc silnika po uturbieniu, u siebie w dalkosieznych planach chylilbym sie ku SWAP-owi (V8) i lekkim dlubaniu w silniku niz turbinie, i tez (jesli o mnie mowa) nie w 4,4 a w 3,5 (o ile sie orietuje nie ma touringow z takim motorem - zawsze to jakas oryginalna sprawa by byla) Pozatym jesli chodzi o finansowa strone zawsze to troche przyjemniejsze dla kieszeni :mrgreen:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 11-11-2010, 15:06

krz_82 pisze:Szczerze mowiac nie tyle balbym sie co martwil o wytrzymalosc silnika po uturbieniu


To jest prawda: istnieje zawsze ta obawa o silnik,ale rozmawialem z chlopakami ,ktorzy poddali auto takiemu projektowi i mowia,ze wszystko w najlepszym porzadeczku-silnik ma sie dobrze.Wiadomo,ze nie ktorzy nawet jakby cos sie dzialo to i tak by prawdy nie powiedzieli,ale ja mam nadzieje,ze byli szczerzy.

Co do SWAP'u to jest zdecydowanie lepsze wyjscie ,ale z mojego punktu widzenia do jest bardzo klopotliwe:
1.Trzeba znalezc silnik z niewysokim kilometrarzem i w doskonalej kondycji( bo nikt nie chce bubla)
2.Trzeba taki silnik dostarczyc do SWAP'era co wiaze sie z klopotliwym szukaniem transportu
3. Cos trzeba zrobic ze starym silnikiem i rownierz go przewiezc( Ja mieszkam w bloku i nie mam garazu,wiec silnik chyba poszedl by na dzialke miedzy maliny,a pomidory) :-)

A jesli chodzi o podpiecie sprezary to tylko podjezdzasz,zostawiasz fure i wracasz za jakis czas ja odebrac :->

Awatar użytkownika
Wiecko
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3802
Rejestracja: 02-07-2009, 09:10
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wiecko » 11-11-2010, 17:43

Co do uturbienia to jak ci wstawią blok od m50 to będzie wytrzymałe i jaka radosć mieć R6 turbo ;) jak amsz zadbane auto to ja bym wkąłdał turbo, ale zeby było dobre turbo to trzeba minimum 10 tys zł wydać, no chyba ze sie samemu robi to taniej, ale jka byś sprzedał soją i dołożył 10 tys to byś miał 540i na fulwypasie i też zadbaną, ale trzeba byłoby szuakć długo ;P zo do osiagów to 2,8 na turbawce bez mega męczenai silnika miałoby porównywalne osiagi z 540i niestety nie miało by dzwięku V8 ale za to piękny dziwięk świstu od turbinki hehe :D i co najwazniejszy byś miał indyviduala bo mało jeździ uturbionych e39, chociaż osobiście widizłęm jedną w kombi 2,5 wyciągneli 260 koni tak na spokojnie, ale spalanie było większe niz V8, wszystko było robione na używanych czesciach i sam to gościu robił wszystko go wyniosło max 3 tys zł

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 11-11-2010, 18:18

Gosc powiedzial,ze cena za caly projekt na wszystkich markowych czesciach jest miedzy 16-18 tys.Spalanie skoczy diametralnie,ale jak wyobraze sobie 4 faje z tylu i ok. 296 koni ,bo podobno tyle sa w stanie wyciagnac bez problemy to watro polozyc gotowke.Byc posiadaczem turbo w swojej BMW = Byc dumnym :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 11-11-2010, 20:36 przez kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wiecko
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3802
Rejestracja: 02-07-2009, 09:10
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wiecko » 11-11-2010, 20:32

Dokładnie wtedy będziesz miał jedyne w swoim rodziaju bmw ;) a nie pospolitą 540i ;) chociaż też wcale nie jest pospolita ;P

Awatar użytkownika
DULO
Forumowicz
Posty: 2823
Rejestracja: 22-07-2010, 05:45
Lokalizacja: Szczecin-Dołuje
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: DULO » 12-11-2010, 06:24

kisiel pisze:Gosc powiedzial,ze cena za caly projekt na wszystkich markowych czesciach jest miedzy 16-18 tys.Spalanie skoczy diametralnie,ale jak wyobraze sobie 4 faje z tylu i ok. 296 koni ,bo podobno tyle sa w stanie wyciagnac bez problemy to watro polozyc gotowke.Byc posiadaczem turbo w swojej BMW = Byc dumnym :mrgreen:



A może sprzedaj swoje e39 dołóż te 17tyśków i kup coś już zrobionego jakieś M. Z taką mocą w seryjnej e39 podzespoły zawiewszenia i napędowe mogą Ci długo nie wytrzymać.
W każdym samochodzie są odporne na moc seryjną?

...mam rację, czy się mylę... :?: :?:
MOŻESZ MIEĆ SAMOCHÓD ,ALBO MOŻESZ MIEĆ BMW

Awatar użytkownika
Wiecko
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3802
Rejestracja: 02-07-2009, 09:10
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wiecko » 12-11-2010, 09:42

DULO pisze:W każdym samochodzie są odporne na moc seryjną?

...mam rację, czy się mylę...
przy 18 tys zł silnik powinien być rozebrany na części pierwsze i słabe elementy powinny być wymienione na "kute", wiec ich wytrzymałośc jest megapodniesiona, sprzęgło spiekowe i nie ma sie co posuć ;), wał cieżko popsuć, dyfer jak sie popsuje to kupi dyfer firmy kaaz czy jakiejs innnej z LSD szpera nawet do 80% i będzie latanie ;D tlyko ze dyferekokoło 5 tys zł kosztuje ;/ i sprowadzany jest z USA ale jaka frajda

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 12-11-2010, 12:11

DULO, rozważałem taką możliwoś tylko teraz 2 kwestie:
1.Sprzedać auto(moja wisiała przez miesiąc i zero zainterosowania)
2.Piszesz,żeby dołożyć te 17 tys zł- Tylko teraz pytanie do czego jedołożyć,bo jeżeli ktos bedzie chetny na auto to bedzie chcial je kupic za 18 tys zł to wtedy nie ma co dokładac,bo za 35 kawałków nic nie kupie.Tak jak napisal Wiecko,wbijaja wytrzymale cześci,podobno nikomu sie jeszcze nic nie rozpruło.

Awatar użytkownika
DULO
Forumowicz
Posty: 2823
Rejestracja: 22-07-2010, 05:45
Lokalizacja: Szczecin-Dołuje
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: DULO » 12-11-2010, 17:00

Aha,chyba,że tak.Ja się nie znam :p Tak tylko myślałem :-)
MOŻESZ MIEĆ SAMOCHÓD ,ALBO MOŻESZ MIEĆ BMW

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 21-11-2010, 15:36

Przegladnalem kilka stronek zajmujacych sie dlubaniem silnikow (e39 2,8) i znalazlem cos takiego a propo uturbienia

http://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?c ... _3740_3741
W skrocie : koszt 4999 GBP + 600GBP instalacja
czas instalowania :9 godz :szok:
Boost pressure: 7 PSI
Moc: 295 Auto (Stock 193)
Moment: 380 NM (Stock 280)
0 - 100 : Man : 5.4 sec, Aut : 6.0 sec

ESS daje 2 letnia gwarancje bez limitu kilometrow czyli z tego wynika ze uturbienie tego silnika nie powinno miec jakiegos zgubnego wplywu na jego zywotnosc skoro robia to i daja jeszcze gwarancje na taki okres

Podobny zestaw dla 540 za 6399GBP (z montazem) podnosi moc do 407KM i moment do 572Nm (czyli mniej wiecej podobnie jak seryjna M5)

i zestawik G-powera ale dla 3,0

http://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?c ... _3736_3738

koszt : 3750 GBP moc 231 do 286
i za dodatkowe 750 GBP moc 286 na 306 KM 8-O

w stanach zestaw dla 2,8 kosztuje 5000$

http://www.vividracing.com/catalog/engi ... 20045.html


Juz wiem co napisze w liscie do swietego Mikolaja :xmas: :xmas: :xmas:

[ Dodano: 21-11-2010, 15:42 ]
jeszcze jedna ciekawostka , evolve uturbiaja tez eMki , podnosza moc o tyle ile ja mam w standardzie :mrgreen: plus 170 KM a moment do 640 NM :mrgreen:

http://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?c ... _2421_3411
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 16-03-2012, 11:08

Idzie wiosna,wiec przyszedl czas na zakup nowych opon letnich...Mianowicie Birdgestone Potenza 285/35 18" ,aby sie dobrze jezdzilo...

Obrazek


Obrazek

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 16-03-2012, 11:13

285?? Uuuu to grubo ponad serię ;) ale buty ładne ;)

Awatar użytkownika
kisiel
Forumowicz
Posty: 1865
Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
Lokalizacja: Gryfino
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: kisiel » 16-03-2012, 11:16

No i drogi trzyma sie lepiej ;-)


Wróć do „BMW Klubowiczy ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika