Pilot -->> BMW E30 DaytonaViollet (OO=[][]=OO)
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- wojtasz
- Forumowicz
- Posty: 295
- Rejestracja: 12-04-2011, 18:53
- Lokalizacja: Szczecin/Leicester
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 06-10-2010, 20:12
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Kółka to RH (et. 13), co do robienia na klasyka i fajnego trumniaka, to owszem, fajny, ale to "robienie" mnie czasami przeraża bo troche tego jest. No i jeśli do ziemi, to rzeczywiście tylko ze ślizgiem pod mise bo M40 to chyba najniższy seryjny motor... Generalnie potrzebuję ocieplanego garażu z kanałem.. A mam tylko przeciekający bez prądu i z kanałem do wykopania (jest wylewka w kształcie kanału)... Może kiedyś...
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- Forumowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 01-10-2008, 20:17
- Lokalizacja: gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
a szłyszał Pan o srubach do kół samodokręcających? dzisiaj właśnie miałem okazje odkręcać to samo koło które zakręciłem, nie wiem, 2 tygodnie temu? Zbyt mocno jak widać bo znowu przedłużka poszła w ruch (dokrecane ori kluczem tylko z użyciem rąk :D )Jay pisze:śruby od kół się same nie zapiekają. Tak to jest jak ktoś dokręca pneumatem bez wyczucia
a co ze zmianą osiowania silnik-wał? przecież pare stopni sie to zmienia, nie wiem co tam wtedy dostaje większych naprężen oprócz przegubu metalowo-gumowego? i o ile szybciej ten przegub leci wp***du.orzeł pisze:przetestowane już to było
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 17-12-2010, 21:01
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- BrzeszczoT
- KLUBOWICZ
- Posty: 2392
- Rejestracja: 24-10-2008, 23:03
- Lokalizacja: Dingolfing - Płoty
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Mały spóźniony update: jakiś tydzień temu korzystając z dobrej pogody i najazdów, wymieniłem osobiście oba paski klinowe.
Fajnie, bo nie musiałem się spieszyć i nic robić na wariata, a na warsztacie wiadomo, różnie bywa, szybko szybko i jeb młotem, bo następne auto czeka
A tutaj na spokojnie i ostrożnie. Ostrożnie dlatego, że łatwo popełnić błąd i uszkodzić aluminiowe mocowanie pompy wspomagania przy luzowaniu/napinaniu paska.
A nakrętka/zębatka napinająca pasek znajduje się przy misce olejowej, więc dość nisko, więc najlepiej tam operować z kanału albo... najazdów właśnie glebując się pod auto
Dodam że pasek od wspomagania oczywiście blokuje dostęp do paska głównego, stąd cała zabawa. Gdyby bawić się tylko w pasek od altka i pom. wody, to nic prostszego, byle tylko wyjąć puchę filtra pow. z przepływką, i dostęp do altka jak marzenie. "Czy ruchy czynastkom" i pasek złazi, wlatuje nowy. A tu ny ny, najpierw trza zdjąć ten od wspomy, wiadomo można uciąć nożem, no ale to już najlepiej łomem i młotem od razu
Dlatego nakrętke-zębatke delikatnie, z wyczuciem, ostrożnie leżąc sobie pod autkiem - a przy zakładaniu tego paska to samo.
Rezultat: nowe paski na pokładzie, nic nie piszczy, nic nie pourywane, +50 do własnej satysfakcji o szacunie na mieście nie wspominając
Stary pasek główny już wołał o wymiane, bo oprócz tego że oba miały pęknięcia między kolejnymi zębami, to w tym jednym już paru nie było, więc najwyższy czas.
Przy okazji wymieniłem opaskę zaciskową na jednym z przewodów od wspomagania kierownicy.
Dziękuję za uwagę. Czytał Lucjan Szołajski.
[ Dodano: 10-03-2012, 13:44 ]
BTW. Zapraszam do nieco uaktualnionej ostatnio galerii zdjęć autka
[ Dodano: 22-10-2012, 22:16 ]
Żeby nie było, że nic sie tu nie dzieje, napiszę że auto ostatnio dostało nowy końcowy. Poprzedni wytrzymał 6 lat więc myśle że miał całkiem dobrą żywotność.
Została poprawiona także osłona termiczna tłumika bo jej sie mocowanie popsowało, na razie prowizorka a jak wiadomo prowizorki są najtrwalsze.
No i ostatnie, hit sezonu, zrzuciłem nareszcie po ciężkich walkach tylny zderzak, który prawdopodobnie przez całe życie auta nie był ruszany. INACZEJ: Był ruszany bo ktoś nieudolnie zdemontował hak. I nie zabiezpieczył lub nieudolnie zabiezpieczył otwory mocowania haka. Zależało mi na uzyskaniu dostępu do tylnej ściany pod zderzakiem, zwycięstwo jest troche pyrrusowe bo dostęp mam ale jeszcze główne mocowanie trzyma
Jeszcze troche walki przede mną z samym mocowaniem
ale temat dostawania się wody do środka mogę powoli zamykać
Zapraszam do małego albumu:
http://imgur.com/a/ajeHF#0
Fajnie, bo nie musiałem się spieszyć i nic robić na wariata, a na warsztacie wiadomo, różnie bywa, szybko szybko i jeb młotem, bo następne auto czeka
A tutaj na spokojnie i ostrożnie. Ostrożnie dlatego, że łatwo popełnić błąd i uszkodzić aluminiowe mocowanie pompy wspomagania przy luzowaniu/napinaniu paska.
A nakrętka/zębatka napinająca pasek znajduje się przy misce olejowej, więc dość nisko, więc najlepiej tam operować z kanału albo... najazdów właśnie glebując się pod auto
Dodam że pasek od wspomagania oczywiście blokuje dostęp do paska głównego, stąd cała zabawa. Gdyby bawić się tylko w pasek od altka i pom. wody, to nic prostszego, byle tylko wyjąć puchę filtra pow. z przepływką, i dostęp do altka jak marzenie. "Czy ruchy czynastkom" i pasek złazi, wlatuje nowy. A tu ny ny, najpierw trza zdjąć ten od wspomy, wiadomo można uciąć nożem, no ale to już najlepiej łomem i młotem od razu
Dlatego nakrętke-zębatke delikatnie, z wyczuciem, ostrożnie leżąc sobie pod autkiem - a przy zakładaniu tego paska to samo.
Rezultat: nowe paski na pokładzie, nic nie piszczy, nic nie pourywane, +50 do własnej satysfakcji o szacunie na mieście nie wspominając
Stary pasek główny już wołał o wymiane, bo oprócz tego że oba miały pęknięcia między kolejnymi zębami, to w tym jednym już paru nie było, więc najwyższy czas.
Przy okazji wymieniłem opaskę zaciskową na jednym z przewodów od wspomagania kierownicy.
Dziękuję za uwagę. Czytał Lucjan Szołajski.
[ Dodano: 10-03-2012, 13:44 ]
BTW. Zapraszam do nieco uaktualnionej ostatnio galerii zdjęć autka
[ Dodano: 22-10-2012, 22:16 ]
Żeby nie było, że nic sie tu nie dzieje, napiszę że auto ostatnio dostało nowy końcowy. Poprzedni wytrzymał 6 lat więc myśle że miał całkiem dobrą żywotność.
Została poprawiona także osłona termiczna tłumika bo jej sie mocowanie popsowało, na razie prowizorka a jak wiadomo prowizorki są najtrwalsze.
No i ostatnie, hit sezonu, zrzuciłem nareszcie po ciężkich walkach tylny zderzak, który prawdopodobnie przez całe życie auta nie był ruszany. INACZEJ: Był ruszany bo ktoś nieudolnie zdemontował hak. I nie zabiezpieczył lub nieudolnie zabiezpieczył otwory mocowania haka. Zależało mi na uzyskaniu dostępu do tylnej ściany pod zderzakiem, zwycięstwo jest troche pyrrusowe bo dostęp mam ale jeszcze główne mocowanie trzyma
Jeszcze troche walki przede mną z samym mocowaniem
ale temat dostawania się wody do środka mogę powoli zamykać
Zapraszam do małego albumu:
http://imgur.com/a/ajeHF#0
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- Płeć:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika