Pilot -->> BMW E30 DaytonaViollet (OO=[][]=OO)
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- niemrawy94
- Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 01-09-2011, 13:32
- Lokalizacja: ZGY
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Dzięki za wyjaśnienie, całe życie byłem w błędzie <--- IRONIA
Aha no i nie musisz łapać mnie za słówka dobrze wiesz że chodziło mi o nawiercane, nacinane w twoim języku GT.
Pasują one tak samo do twojego m40, jak - twoim zdaniem, u mnie białe mangelsy
Dlatego powiedziałem że nie polecam a nie żebyś to czym prędzej zerwał i spawał.. Sam tak robiłem i teraz po czasie żałuje.. A za dobre słowo na temat samochodu, bo chyba o to tu chodzi sam sobie podziękuję
Aha no i nie musisz łapać mnie za słówka dobrze wiesz że chodziło mi o nawiercane, nacinane w twoim języku GT.
Pasują one tak samo do twojego m40, jak - twoim zdaniem, u mnie białe mangelsy
Dlatego powiedziałem że nie polecam a nie żebyś to czym prędzej zerwał i spawał.. Sam tak robiłem i teraz po czasie żałuje.. A za dobre słowo na temat samochodu, bo chyba o to tu chodzi sam sobie podziękuję
Opuszczam szybkę, odpalam M20 i pokazuję wszystkim że mi się nigdzie nie śpieszy..
- alcapone
- Forumowicz
- Posty: 6740
- Rejestracja: 24-10-2008, 18:49
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Ogólnie uważam jak można poprawić fabrykę na + tak jak w tym wypadku skrócenie drogi hamowania i zwiększenie odporności hamulców na temperaturę, to dlaczego nie i w sumie nie ważna czy ma się 5l V12 czy 1,6l R4
"[you]" oceń moje E32
"PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW, ZAKRĘTY SĄ DLA SZYBKICH KIEROWCÓW" C.McRae
http://www.facebook.com/BMWKlubSzczecin
"PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW, ZAKRĘTY SĄ DLA SZYBKICH KIEROWCÓW" C.McRae
http://www.facebook.com/BMWKlubSzczecin
- niemrawy94
- Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 01-09-2011, 13:32
- Lokalizacja: ZGY
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
I ja dobrze znam odpowiedź na to pytanie i w 100% się z Tobą zgadzam, tyle że próbuję zrozumieć czemu nie moge mieć białych mangelsów i pełnego środka (co i tak w bliżej nieokreślonym czasie się zmieni). To tak jakby zakazać drifterom jeździć z kanapom z tyłu
Opuszczam szybkę, odpalam M20 i pokazuję wszystkim że mi się nigdzie nie śpieszy..
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
niemrawy94 pisze:czemu nie moge mieć białych mangelsów i pełnego środka
już odpowiadam: możesz mieć. - Proszę bardzo, nie dziękuj <- IRONIA
i widzisz, znów się zgadzam. Pasująniemrawy94 pisze:Pasują one tak samo do twojego m40
A na serio: najważniejsze że zrobiłeś coś co ci się podoba.
Ja zrobiłem dokładnie to samo.
Peace.
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Dzisiaj zostały odświeżone osłony prowadnic hamulca przedniego, bo stare były założone jedynie pro forma i były w fatalnym stanie, w projekcie do wymiany.
Przy okazji zostało dokonanych kilka prac typu ogarnięcie osprzętu przy kolumnach mcphersona.
stare:
nowe:
prawa strona:
Przy okazji zostało dokonanych kilka prac typu ogarnięcie osprzętu przy kolumnach mcphersona.
stare:
nowe:
prawa strona:
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- Forumowicz
- Posty: 4
- Rejestracja: 30-03-2014, 15:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wczoraj zostały przewalczone oba łączniki stabilizatorów. Muszę przyznać że dawno nie poszło tyle potu, łez, qrew, wysiłku, czasu i środka penetrującego na demontaż jednej strony na aucie. Łączniki wytrzymały chyba ze 4 lata (ostatnio chłopaki z Carfixu montowali, zreszta tez lemfordera) i przez ten czas wszystkie gwinty zdążyły się tak qresko zapiec i zardzewieć że ruszyć to to była prawdziwa masakra. Palnika nie chciałem używać chociaż mogłem, bo sie bałem że jak stopie gume w tulei a nie rusze góry to będzie lekkie ups...
Ale w końcu, po ciężkich bojach sie udało... Dodam że założenie nowego łącznika to jakieś 5min 30sek
Ale w końcu, po ciężkich bojach sie udało... Dodam że założenie nowego łącznika to jakieś 5min 30sek
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 29-09-2013, 15:52
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Sworznie i tuleje już na aucie (dzięki zaskakująco dobremu zakładowi M&M Żeliwna), więc jednocześnie, a nawet nieco wcześniej zabrałem się za kompletowanie i wymiany sprężyn na mcphersonach. Przy okazji sprawdzanie i wymiana piast z łożyskami, a także poduszek na sprężynach.
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Dzisiejsza zabawa w mechanika zakończona. W obróbce była likwidacja gleby w tylnym lewym kole (w postaci wymiany sprężyny) okraszona kolejną porcją potu krwi łez i przekleństw. Tyle co sie piasta qurew nasłuchała przy tej operacji to głowa mała.
Uwaga na załączony obrazek. Na czerwono zaznaczone w h*uj najważniejsze narzędzie potrzebne do wymiany sprężyny, czyli płyn do naczyń LUDWIK.
Następna w praniu prawa strona.
Uwaga na załączony obrazek. Na czerwono zaznaczone w h*uj najważniejsze narzędzie potrzebne do wymiany sprężyny, czyli płyn do naczyń LUDWIK.
Następna w praniu prawa strona.
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Dnia dzisiejszego doszło do wymiany oleju, oczywiście we własnym zakresie.
Poszło Maxlife 10w40 do maszyny + standardowa zmiana filtra na Mann'owski.
Dzięki tym działaniom krzywki wałka dalej będą się radośnie smarować na przekór technologicznym praktykom "planowanego zużycia" obecnym dookoła w naszym życiu
Poszło Maxlife 10w40 do maszyny + standardowa zmiana filtra na Mann'owski.
Dzięki tym działaniom krzywki wałka dalej będą się radośnie smarować na przekór technologicznym praktykom "planowanego zużycia" obecnym dookoła w naszym życiu
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika