BMW 325i E36 Coupe Srebrna Lidzbark
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- CORN
- Forumowicz
- Posty: 2485
- Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
BMW 325i E36 Coupe Srebrna Lidzbark
http://olx.pl/oferta/bmw-e36-325i-gaz-CID5-ID78COb.html
Daten für die Fahrgestellnummer: WBABF31070EF06807
Modellbezeichnung: 325I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: BF31
E-Code: E36 (2)
Karosserie: Coupé
Lenkung: links
Türen: 2
Motor: M50 - 2,50l (141kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Sterlingsilber Metallic (244)
Innenraum: Anthrazit (0383)
Produktionsdatum: 13.06.1992
Werk: Regensburg
AT-M Ad
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S290A
BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44
S401A
Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S510A
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S848A
Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
Po przejrzeniu i rozmowach z wieloma właścicielami różnych e36 (gro zgniłki lub dużo usterek albo auta po swapach z 1,6 lub 1,8) wybrałem to oto oryginalne 2.5
Plusy:
-Zdrowa buda (progi, podłoga)
-Auto ma sekwencyjny gaz, nie falują obroty, butla jeszcze na 3 lata, opłaty na pół roku.
-Wszystko robione na bieżąco (podpora wału wymieniana rok temu, klocki hamulcowe 4 miesiące temu, końcówki drążków, gumy na wahaczach, w lutym nowa chłodnica, auto przeszło normalnie przegląd, do auta jest instrukcja, książka serwisowa, 2 kluczyki, narzędzia).
-Silnik 2.5 192 KM z ręczną skrzynią biegów
-Buda Coupe
-Sprawny ręczny
-Sprawny elektryczny szyberdach
-Jeden właściciel od 7 lat a nie książka telefoniczna w karcie pojazdu
Minusy:
-Wnętrze poprzecierane do wymiany
-Pojawiły się delikatne rdzawki na nadkolach tył
-Do wymiany gumy na wahaczach przód
-Brak Vanosa i szpery 25%
Gadałem z moim lakiernikiem w robocie, za kilka stówek ogarnie rdzawki na aucie, olej i gumy na wahaczach to też nie jakaś tragedia, Ćwirek mi zrobi, środek sam się przekonałem, że można kupić jak nowy za 100-200 zł więc to też nie problem.
A zyskam zdrową budę i silnik i przede wszystkim będę mógł dużo tym autem jeździć bo ma gaz W sobotę jadę ją obejrzeć.
Przygodę z BMW zacząłem od 325 która fantastycznie się zbierała po programie, fajnie latała bokiem dzięki szperze fabrycznej, miała genialny dźwięk jak na 6 garów i uwielbiałem gdy odpalałem ją rano, czuć było, że to auto żyje. W sumie miałem 13 aut już i tylko w tym był ten dreszczyk (no może jeszcze Audi 200 ale to jednak trochę inny klimat).
Sprzedałem ją tylko dlatego, że była cała zardzewiała i w gruncie rzeczy sporo wychodziło na wachę.
Potem wymyśliłem, że kupię 318i, zrobię program i będę tanio i dynamicznie latał......... niestety ten silnik to było padło jak i sama buda.
Teraz mam jeszcze zanim nie sprzedam 316i LPG po programie które jeszcze gorzej się zbiera ale przynajmniej ma dobry wypas i tanio lata na gazie ;) ale to ogólnie jest pomyłka.
Zacząłem szukać teraz 320i z LPG żeby mieć ten dźwięk silnika i ciut lepsze osiągi ale różnice w cenach 2.0 a 2.5 nie są jakieś kosmiczne, a jednak pojeździłem trochę 2,0 z komisu i kilka dni 2,0 touringiem brzeszczota i uznałem, że ten silnik w ogóle nie przyspiesza.
Stąd mój wybór:
Sercem jestem przy M50B25
p.s poza tym pokarzcie mi drugi samochód na świecie który wytrzyma permanentne przegrzanie silnika ze wskazówką na czerwonym, dymem spod maski, rozlanym płynem wszędzie.............................. 7 razy
Daten für die Fahrgestellnummer: WBABF31070EF06807
Modellbezeichnung: 325I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: BF31
E-Code: E36 (2)
Karosserie: Coupé
Lenkung: links
Türen: 2
Motor: M50 - 2,50l (141kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Sterlingsilber Metallic (244)
Innenraum: Anthrazit (0383)
Produktionsdatum: 13.06.1992
Werk: Regensburg
AT-M Ad
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S290A
BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44
S401A
Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S510A
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S848A
Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
Po przejrzeniu i rozmowach z wieloma właścicielami różnych e36 (gro zgniłki lub dużo usterek albo auta po swapach z 1,6 lub 1,8) wybrałem to oto oryginalne 2.5
Plusy:
-Zdrowa buda (progi, podłoga)
-Auto ma sekwencyjny gaz, nie falują obroty, butla jeszcze na 3 lata, opłaty na pół roku.
-Wszystko robione na bieżąco (podpora wału wymieniana rok temu, klocki hamulcowe 4 miesiące temu, końcówki drążków, gumy na wahaczach, w lutym nowa chłodnica, auto przeszło normalnie przegląd, do auta jest instrukcja, książka serwisowa, 2 kluczyki, narzędzia).
-Silnik 2.5 192 KM z ręczną skrzynią biegów
-Buda Coupe
-Sprawny ręczny
-Sprawny elektryczny szyberdach
-Jeden właściciel od 7 lat a nie książka telefoniczna w karcie pojazdu
Minusy:
-Wnętrze poprzecierane do wymiany
-Pojawiły się delikatne rdzawki na nadkolach tył
-Do wymiany gumy na wahaczach przód
-Brak Vanosa i szpery 25%
Gadałem z moim lakiernikiem w robocie, za kilka stówek ogarnie rdzawki na aucie, olej i gumy na wahaczach to też nie jakaś tragedia, Ćwirek mi zrobi, środek sam się przekonałem, że można kupić jak nowy za 100-200 zł więc to też nie problem.
A zyskam zdrową budę i silnik i przede wszystkim będę mógł dużo tym autem jeździć bo ma gaz W sobotę jadę ją obejrzeć.
Przygodę z BMW zacząłem od 325 która fantastycznie się zbierała po programie, fajnie latała bokiem dzięki szperze fabrycznej, miała genialny dźwięk jak na 6 garów i uwielbiałem gdy odpalałem ją rano, czuć było, że to auto żyje. W sumie miałem 13 aut już i tylko w tym był ten dreszczyk (no może jeszcze Audi 200 ale to jednak trochę inny klimat).
Sprzedałem ją tylko dlatego, że była cała zardzewiała i w gruncie rzeczy sporo wychodziło na wachę.
Potem wymyśliłem, że kupię 318i, zrobię program i będę tanio i dynamicznie latał......... niestety ten silnik to było padło jak i sama buda.
Teraz mam jeszcze zanim nie sprzedam 316i LPG po programie które jeszcze gorzej się zbiera ale przynajmniej ma dobry wypas i tanio lata na gazie ;) ale to ogólnie jest pomyłka.
Zacząłem szukać teraz 320i z LPG żeby mieć ten dźwięk silnika i ciut lepsze osiągi ale różnice w cenach 2.0 a 2.5 nie są jakieś kosmiczne, a jednak pojeździłem trochę 2,0 z komisu i kilka dni 2,0 touringiem brzeszczota i uznałem, że ten silnik w ogóle nie przyspiesza.
Stąd mój wybór:
Sercem jestem przy M50B25
p.s poza tym pokarzcie mi drugi samochód na świecie który wytrzyma permanentne przegrzanie silnika ze wskazówką na czerwonym, dymem spod maski, rozlanym płynem wszędzie.............................. 7 razy
Ostatnio zmieniony 09-10-2014, 21:52 przez CORN, łącznie zmieniany 3 razy.
Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
- SzarySzarak
- Forumowicz
- Posty: 167
- Rejestracja: 15-09-2013, 18:42
- Lokalizacja: Stavanger
- Płeć:
- Status: Offline
- CORN
- Forumowicz
- Posty: 2485
- Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
już działa
Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
-
- Forumowicz
- Posty: 982
- Rejestracja: 18-04-2010, 13:12
- Lokalizacja: Prenzlau
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: BMW 325i E36 Coupe Srebrna Lidzbark
CORN pisze: środek sam się przekonałem, że można kupić jak nowy za 100-200 zł więc to też nie problem.
możesz pokazać te środki za 100-200 zł jak nowe, bo kurde jakoś nie widziałem jeszcze idealnego fotela kierowcy w takiej cenie.
tekst roku:
Vitek, rozumiem, że byś krytykował jego auto, jak by Twoje było idealne.
Vitek, rozumiem, że byś krytykował jego auto, jak by Twoje było idealne.
- Czolg
- KLUBOWICZ
- Posty: 4267
- Rejestracja: 28-04-2009, 23:34
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 17-11-2012, 15:01
- Lokalizacja: ZST/IS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- wisnier
- Forumowicz
- Posty: 912
- Rejestracja: 14-07-2010, 05:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Prawa przednia ćwiara wygląda na wymienianą, z boczków schodzi tapicerka, manualna klima, nie wiadomo ile jeździł już na tym starym oleju, 92 rok!, ta gałka i kierownica - tragedia, nie ma zamka w schowku, tragiczne felgi i chyba na zimowych kołach, brak dokładki z tyłu. Ogólnie brzydka jak noc.
Kupuj i inwestuj a okaże się, że z 5000 zrobi się 9000. Jak sobie pomyślę, że za 9000 kupiłem swoją, w pełni sprawną, z climatroniciem i 5 lat młodszą to mi się śmiać chcę :)
Na dodatek według VINu ten samochód nie ma żadnego wyposażenia :D Nawet ASC.
Kupuj i inwestuj a okaże się, że z 5000 zrobi się 9000. Jak sobie pomyślę, że za 9000 kupiłem swoją, w pełni sprawną, z climatroniciem i 5 lat młodszą to mi się śmiać chcę :)
Na dodatek według VINu ten samochód nie ma żadnego wyposażenia :D Nawet ASC.
- Junior
- KLUBOWICZ
- Posty: 3422
- Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
- Lokalizacja: Chojna
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- CORN
- Forumowicz
- Posty: 2485
- Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Miałem 316, 318 i 325 - żadna nie miała ASC i nie było mi potrzebne zamykać schowka nie zamykam bo po 1 nic tam cennego nie trzymam a po 2 zlodzieje jak ktos zamknie schowek to potrafia po zlosci zdewastowac wnetrze.
Boczki to norma, srodek bede wymienial.
Vitek zapytaj Banazjów za ile kupilem idealne wnetrze 160 000 przebiegu u nich 100 zl za welury w stanie salonowym.
Wyliczylem ze ze wszystim okolo 1000 musze wsadzic i bedzie malina
Boczki to norma, srodek bede wymienial.
Vitek zapytaj Banazjów za ile kupilem idealne wnetrze 160 000 przebiegu u nich 100 zl za welury w stanie salonowym.
Wyliczylem ze ze wszystim okolo 1000 musze wsadzic i bedzie malina
Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
- wisnier
- Forumowicz
- Posty: 912
- Rejestracja: 14-07-2010, 05:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Mugen
- KLUBOWICZ
- Posty: 4093
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Tylko, ze to jest schowek przedliftowy i on wlasnie tak ma wygladac i na moje oko widac tam nawet szparke na kluczyk. Wisnier Ty masz polifta, ktory wyglada troche inaczej. Manualna klima??? Tam nie ma klimy tlyko zwykly nawiewe, a to,ze blotnik jest w innym odcieniu nie musi od razu oznaczac cwiary. Mogl wymieniac sam blotnik tylko.
Ja widze jeszcze lekko skrzywiony grill pod nerami i lekko pofalowany zderzak tam. Wnetrze nie jest jeszcze az tak tragiczne jak na takie auto.
Ogolnie porownujac do poprzednich wynalazkow Corna to moze nie byc wcale takie zle auto.
Ja widze jeszcze lekko skrzywiony grill pod nerami i lekko pofalowany zderzak tam. Wnetrze nie jest jeszcze az tak tragiczne jak na takie auto.
Ogolnie porownujac do poprzednich wynalazkow Corna to moze nie byc wcale takie zle auto.
- wisnier
- Forumowicz
- Posty: 912
- Rejestracja: 14-07-2010, 05:09
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- KubicaPL
- Forumowicz
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24-10-2008, 20:37
- Lokalizacja: ZS/ZGR
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Ja się przyłączam do zdania Mugena, że nie wygląda aż tak źle, a niektórzy zaczynają się już przypier. na siłę (chociaż jest to zrozumiałe przez historię zakupów Corna ). Zły odbiór samochodu jest przez inny odcień prawego przedniego błotnika, brak dokładki z tyłu, zaniedbane wnętrze itd, ale to są bzdury, w dodatku zdjęcia robione kalkulatorem i jeśli prawdą okaże się to co Cornowi przekazał właściciel, samochód nie zostawia czterech śladów i nie ma tony szpachli, no to będzie spoko wóz, szczególnie jeśli ma być raczej tylko do poburaczenia Ale z tą maliną za dodatkowy 1000 przesada.
Dla mnie minusem byłby wiek pojazdu - czasu nie oszukasz, szczególnie po zimie wyjdzie więcej rdzy.
Dla mnie minusem byłby wiek pojazdu - czasu nie oszukasz, szczególnie po zimie wyjdzie więcej rdzy.
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Temat do zamknięcia?
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
Wróć do „Samochody BMW z ogłoszeń które zamierzamy kupić, opinie, oględziny”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika