e46 Dołożenie m-pakietowej kierownicy

Opisy napraw, których dokonywaliśmy samodzielnie

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Q-bak
Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 12-03-2012, 11:29
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

e46 Dołożenie m-pakietowej kierownicy

Postautor: Q-bak » 06-07-2014, 19:56

Witam, napaliłem się na nowy prezent do wiśni, chce jej kupić kierownicę przed liftem m-pakietową z auta z 2003 roku. Z tego co doczytałem to jest tam poduszka dwunabojowa (w wiśni siedzi kierownica trójramienna z multifunkcją, z moich danych wynika że jest ona jedno nabojowa)
I teraz tak - każdy w internecie odpuszcza taką przedkładkę, z jednym tylko miejscu znalazłem że żeby nie było błędu poduszki to należy tylko jeden przewód podłączyć i kierownica nowa działać będzie jakby miała tylko jeden nabój - czyli cokolwiek puknie auto to i tak wybucha z całą mocą. Czy ktoś mógłby potwierdzić że tak rzeczywiście jest ? Ma to być prezent dla właściciela, wolałbym bez problemu przy nim ją założyć a nie chcę żeby się okazało że jest to nie do zrobienia bez pojawienia się błędu poduchy. Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
CORN
Forumowicz
Posty: 2485
Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: CORN » 18-07-2014, 23:30

W pniewie za gryfinem maja mase m pakowych gratow do e 46
Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/

Cariel
Forumowicz
Posty: 2976
Rejestracja: 18-12-2009, 22:06
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Cariel » 19-07-2014, 06:53

Corn, jakies konkrety? nazwa firmy? adres? tel?

Awatar użytkownika
Adrianno
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1628
Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adrianno » 19-07-2014, 15:43

Cariel: 667 317 617
Obrazek

agata19
Forumowicz
Posty: 562
Rejestracja: 17-11-2012, 15:01
Lokalizacja: ZST/IS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: agata19 » 14-08-2014, 20:26

podepne sie pod temat, kierownica ///M w e46 rozni sie jednym ramieniem albo jest pelne albo podwójne? i dla czego one sie róznia? jedne kosztuja 500zł a drugie 1000zł

moze mi to ktos wytłumaczyc?

Awatar użytkownika
bmwteile.net
Forumowicz
Posty: 1042
Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: bmwteile.net » 14-08-2014, 21:58

Kierownica M w e46 ma 3 ramiona, trójkolorowe przeszycie i okrągłą poduszkę (manuale z czarną blendą, smg w kolorze titan). M-Pakietowe były bez przeszyć (inne przed i po lifcie). Są jeszcze kierownice 3 ramienne o większej średnicy i cieńsze oraz kierownice 'zwykłe'.
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.

Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net

agata19
Forumowicz
Posty: 562
Rejestracja: 17-11-2012, 15:01
Lokalizacja: ZST/IS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: agata19 » 15-08-2014, 21:30

a jak wygladaja m-pakietowe przed i po lifcie?


Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika