Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: wisnier » 25-01-2018, 07:26

Aaaaa to tak. Za szybko czytam czasem.

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: Adrianno » 24-01-2018, 16:23

Napisał 200 tys. z hakiem. To bez haka wczesniej też już z 200 tys. przejaździła :mrgreen:

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: wisnier » 23-01-2018, 01:16

200k ? To chyba się już licznik przekręcił :tonieja:

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: pilot » 23-01-2018, 01:03

Super zadbane E34 zawsze cieszy oko, szczególnie jeszcze takiego jak ja posiadacza E30 :-)

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: Krasil » 23-01-2018, 00:40

Lada dzień minie pierwszy rok odkąd zostałem właścicielem tego wspaniałego samochodu :mrgreen: .

Zaktualizowałem więc pierwszy post, dodałem nowe podpunkty w naprawach i eksploatacji oraz modyfikacjach jakie chcę dokonać.

01.08 przebieg przekroczył 200 tys. km, nie wiem czy pierwszy raz, czy drugi ;-) .
Autko cały czas nie zawodzi, zawsze odpala, zawsze dojeżdża gdzie ma dojechać, jestem bardzo zadowolony.
W tym momencie E34 ma 203 tys. km z hakiem, więc odkąd je posiadam zrobiłem około 6 - 7 tys. Nie jest to dużo, ale nie za często jeżdżę nim gdzieś dalej niż do pracy lub na zakupy.

Patrząc przez pryzmat roku, ciesze się, że zmieniłem generację z E39 na E34, tutaj mam dużo mniej nieoczekiwanych awarii (a nawet w ogóle ich nie mam :p ) oraz bardziej bezproblemową eksploatację :piwo: .

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: Kris » 16-05-2017, 07:10

Bardzo fajna i zdrowa sztuka :metal: fajnie zestawiona kolorystycznie, dbaj o nią a napewno bedzie długo i dobrze służyła :HB:

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: zimss » 07-05-2017, 21:46

Ladna sztuka :metal:
Zdjecia rzeczywiscie na telefonie cos slabo. Mi jedno pokazuje.
A silnik to chyba ten sam co mam w e36 to dla mnie mega bezawaryjny i dzwiek extra

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: CORN » 07-05-2017, 21:13

Na żywo i w środku i na zewnątrz bardzo zadbana, do tego kolorek mega, gratulacje super autka, no i silnik M50 na propsie :piwo:

Re: Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: Adrianno » 06-05-2017, 19:32

Zdjęcia nie działają :-(

Krasil --> E34 520i Sedan Oxfordgruen

Post autor: Krasil » 06-05-2017, 14:17

Siemanko, przyszedł w końcu czas, żeby założyć mojej ,,nowej" Bawarce temat i galerię :mrgreen: .

Autko kupiłem w styczniu tego roku, pojechałem po nie z kumplem jego E34 TDS, więc podróż w obie strony była naprawdę wygodna ;-) .
Dzięki uprzejmości Olka (CORN) udało się załatwić dla mnie tablice rejestracyjne odpowiadające modelowi, za co jestem bardzo wdzięczny.

Przechodząc do meritum, jest to: BMW E34 520i Sedan w kolorze Oxfordgruen Metallic połączony z jasnym, beżowym wnętrzem. Kombinacja kolorystyczna bardzo udana. Silnik to M50B20 z Vanosem, wystarczający do płynnego przemieszczania a dźwięk 6-cylindrowej rzędówki łasi ucho właściciela przy każdym mocniejszym dodaniu gazu 8-) .

Tutaj trzymajcie rozkodowany VIN:

Type code: HB51
Model: 520I (EUR)
E-F-R series: E34
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M50
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 324 - OXFORDGRUEN METALLIC
Upholstery code: A1PE - STOFF CORD/PERGA
Prod.date: 1994-12-21

S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S314 Door mirror, driver lock, heated
S339 Shadow-Line
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410 Window lifts, electric, front
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S438 Fine wood trim
S472 Armrest, front, driver/passenger
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S556 Outdoor temperature indicator
S651 Radio BMW Reverse RDS
S731 Additional edition scope
P740 Edition ZD
L801 National version Germany/Austria
S839 Pseudo control, omission-optional extra

Jakich modyfikacji dokonał poprzedni właściciel?
BMW ma felgi Rondell 0058 16 calowe; było obniżone zawieszenie (obcięte sprężyny z przodu 8-O ); na tylną klapę jest założona blenda Hella.
Poza tym, auto jest w pełnym oryginale, nawet posiada wszystkie narzędzia w schowku w klapie.

Jakich modyfikacji dokonałem / chcę dokonać?
1. Zmieniłem radio :-) . W planach rozbudowa car audio.
2. Założenie sterownika centralnego zamka na pilota.
3. Założenie OBC.
4. Jak zbiorę odpowiednie fundusze, to chciałbym zmienić welurowe wnętrze na skórzane (najlepiej sport sitze).
5. Myślę, że 17 calowe felgi będą jeszcze lepiej się prezentować, ale wszystko zależy od budżetu.
6. :?: Tutaj pojawia się problem, bo te E34 strasznie podoba mi się jako taka totalna seria, bez żadnych modyfikacji, typowy salon z lat 90. Ale kusi mnie jednocześnie, żeby sobie ogarnąć jakieś Black Hella na przód i tył, zmienić kierunki na dymione, nadać mu jakiegoś charakteru, unikalności. Zobaczy się ;-)
7. Samochód dostał nowe, seryjne amortyzatory i sprężyny, przez co poszedł mocno do góry z przodu, więc czeka mnie kupno sprężyn obniżających.

Naprawy / eksploatacja:
1. (02.17 r.) Zmieniłem olej na Motula 10W40 pełen syntetyk wraz z filtrem oleju.
2. (02.17) Zmieniłem filtr: powietrza, paliwa, kabinowy.
3. (03.17) Zmieniłem świece i fajki od cewek, jednak to nie rozwiązało problemu wypadania zapłonów i czeka mnie wymiana kompletu cewek.
4. (03.17) Kupiłem i zmieniłem akumulator na Schnieder 75 aH.
4. (03.17) Wraz z Kubą (KaeM) wymieniliśmy uszczelkę pod pokrywą zaworów i w gniazdach świec na Victor Reinz.
5. (04.17) Wymieniłem sondę lambda na nową OEM. Po wymianie komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnych błędów silnika.
6. (05.17) Kupiłem i zmieniłem cewki na nowe NGK.
7. (06.17) Nowe dysze spryskiwaczy VDO.
8. (08.17) Serwis klimatyzacji: nowy filtr osuszacza, nabicie i odgrzybienie.
9. (09.17) Oddałem do blacharza na zrobienie tylnego, prawego błotnika i konserwację podłogi.
10. (10.17) Wymontowałem i zawiozłem do regeneracji rozrusznik oraz alternator, wymieniłem większość wężyków od podciśnień, wymieniłem wszystkie uszczelki kolektora ssącego.
11. (12.17) W warsztacie E34 dostała nowe hamulce przód i tył ATE, nowe amortyzatory z przodu i z tyłu, nowe sprężyny z przodu (poprzednie były obcięte :-< ) , nowe drążki kierownicze i nowy wysprzęglik.

Zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na górę