Post autor: Saillupus » 31-10-2015, 18:06
Każdy inny silnik oprócz 4.4 lub 4.6iS jest bez sensu chyba że auto ma być tylko do miasta.
Diesle oprócz awaryjności mają skrzynje które się wymienia częściej niż olej w silniku. Poliftowy już jakoś sobie radzi z budą ale skrzynia nadal ta sama.
3.0i pali najwięcej i na trasie nie ma opcji żeby tym cokolwiek wyprzedzić.
1,2,3 odpuść bo silnik denny
4 to.poliftowe 4.4 czyli ten sam silnik co w e60-e65 czyli 545 645 745 więc silnik fajny, mało pali. Ale ta cena to strasznie mało jak za polifta. Podejrzane
5 wygląda na zajeżdżony
Każdy inny silnik oprócz 4.4 lub 4.6iS jest bez sensu chyba że auto ma być tylko do miasta.
Diesle oprócz awaryjności mają skrzynje które się wymienia częściej niż olej w silniku. Poliftowy już jakoś sobie radzi z budą ale skrzynia nadal ta sama.
3.0i pali najwięcej i na trasie nie ma opcji żeby tym cokolwiek wyprzedzić. :granat:
1,2,3 odpuść bo silnik denny
4 to.poliftowe 4.4 czyli ten sam silnik co w e60-e65 czyli 545 645 745 więc silnik fajny, mało pali. Ale ta cena to strasznie mało jak za polifta. Podejrzane
5 wygląda na zajeżdżony