E60

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: E60

Post autor: PatrickXF » 25-05-2014, 01:25

Polecam 3.0d, nie pożałujesz. Wdzięczny silnik jeśli dbasz, mało pali i pomyka. Przy zakupie sprawdź dokładnie czy całe wyposażenie elektryczne działa, bo można mieć niemiłe niespodzianki. Tak jak Sail pisze ten silnik nawet przy wysokich obrotach nie powinien zostawiać za sobą dużej kupy dymu. Zrobić jazdę próbną najlepiej jeszcze na zimnym silniku. Wtedy jeżeli obroty falują podczas jazdy to znaczy że ma ubytki oleju w skrzyni. Warto też spróbować dowiedzieć się czy miał wymieniany kolektor, jeżeli nie to czy zostały zdemontowane klapki, które przy przebiegu 200kkm potrafią się urwać a wtedy tylko kapitalka pozostaje. :piwo:

Post autor: Nyguzz » 19-05-2014, 22:36

Ta druga jest z 2004 roku,gdzie wychodziły wersję e60 "flotowe" z obnizona mocą sprawdź czy w dowodzie ma 120 KW (163km) czy normalnie 177km

Post autor: Adrianno » 19-05-2014, 22:29

Ta pierwsza stoi w komisie, który należy do wujka mojego dobrego kolegi. Jeśli jesteś nią dalej zainteresowany to mogę podpytać, żeby o niej coś więcej powiedział ;-)

Nie rozumiem o co Ci chodzi Patryk z tymi fotelami? To są skórzane sporty z podgrzewaniem więc do prawie podstawowych im sporo brakuje ;-) Minus dla mnie to mała navi i kierownica była obszywana...

Co do tej drugiej to dziwna konfiguracja. Fotele komforty, grzane i wentylowane gdzie taka opcja kosztuje sporo, a już xenonów nie ma :-| I jak tak patrze na panel od świateł po lewej to nie widzę pokrętła od regulacji wysokości świateł.

Post autor: stobieś » 19-05-2014, 18:13

:piwo: dzieki za podpowiedz ;-)

Post autor: Saillupus » 19-05-2014, 07:53

Pierwsze auto budzi większe zaufanie niż drugie.
Numer dwa z opisu typowy handlarz. Każdy touring ma pneumatyke z tyłu. Plus za rewelacyjne fotele i wentylacje w nich. Minus za brak panoramicznego dachu bo bardzo często były w touringach. No i 2.5 a nie 3.0 tych aut jest na tyle dużo że ja byn szukał raczej już 3.0
Pierwsza wydaje się nie myta pod maską więc wszelkie wycieki znajdziesz. Fotele niestety prawie podstawowe :(
Musisz zwrócić uwagę na wszelkie szarpniecia lub nierówną pracę. Te disle już bardzo fajnie pracują. Przy dodawaniu gazu nawet na zimnym nie powinien na czarno zadymic. Zwróć uwagę na stan zawieszenia bo to kosztuje.
A że oba auta z okolic to najlepiej do Świrka na diagnozę przed kupnem.

Post autor: jachu » 18-05-2014, 22:29

myślę że powinieneś się zwrócić o pomoc do Świrka chłopak ma ogromną w tym temacie wiedze
Jak dla mnie klekot używany to kłopoty, pompa wtryski turbiny, a i licznik nie wiadomo ile cofnięty :) zawiecha fajna bo na poduszkach, cena jednej jakoś ok 1K :) doświadczyłem w iXie

E60

Post autor: stobieś » 18-05-2014, 20:14

Siema potrzebuje waszych opinii na temat tych aut ,jako ze nigdy nie posiadałem diesla nie za bardzo wiem na co zwrócić uwagę ;-> możne ktoś zna te auta :-)
http://usarek.otomoto.pl/bmw-530-C33219132.html
http://pilchowo.otomoto.pl/bmw-525-skor ... 14141.html

Na górę