e46 compact

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: e46 compact

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 22:06

no i nic tam nie ma. jeden suchar z dolozym przednim zderzakiem od m-pakietu a druga po swapie wiec dziekuje, jest jeszcze jedna bez m-pakietu i jedna ta o ktorej rozmawiamy ;)

http://olx.pl/oferta/bmw-325-ti-compact-m-pakiet-6-biegow-2004-CID5-ID8BN7w.html#5d7f920261

Post autor: kirpek » 25-01-2015, 21:30

Na olx zagladnij.

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 20:09

no wlasnie chyba sie na nia troszke napalilem dlatego szukam powodu zeby ja jednak wziąć, ale chyba zbyt duzo osob mi ja odradza, a trupa za bardzo bym w tych pieniadzach nie chcial ;)

Post autor: kirpek » 25-01-2015, 19:52

poszły w góre, widzę. pół roku temu, znalazłem dla siebie egzemplarz z dużą navi, 2 komplety felg, lpg, czarny, m-pak, za 16000 pod rzeszowem 2 dni później tam byłem a auto się sprzedało. w łodzi stała srebrna za 14, a druga za 16900 (bez navi obie). więc jak mówię, ceny poszły podejrzewam chwilowo w górę. są tylko 3 wystawione, jeden dał 20 i reszta się dostosowała.
praktycznie większość ma sporty, klimatonicka, czarne wnętrze, czujniki parkowania, często ksenon. w niemczech są tańsze i epicko drogie wersje. trzeba się rozejrzeć i nie napalać.

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 18:23

od spodu wszystko proste, ja wiem czy sporo wszystkie 325 kosztuja kolo 20 a na takim wypasie nie sposob znalezc. u niemca ewentualnie ale cena 7000ojro albo i lepiej. teraz nawet jak sie wejdzie na olx albo alledrogo to trzeba 20 dac za ladnie wygladajaca sztuke a z m-pakietem to juz w ogole...

"Progi oraz elementy konstrukcji nośnej podwozia z uwzględnieniem ewentualnej ingerencji pozafabrycznej oraz korozji wynik: wszystko OK" plus to co napisalem wczesniej Progi oraz elementy konstrukcyjne w normie, brak oznak ingerencji pozafabrycznej.

Post autor: kirpek » 25-01-2015, 18:18

Jak szukalem dla siebie 325ti to bardzo ciekawe i nie walone wersje byly po ok14-16000 wiec 20 to troche sporo. jednakze sam mialem e46 bez przygód oprocz napadu indyków i.malowany caly byl

Post autor: Saillupus » 25-01-2015, 17:57

Na podnośnik i sprawdzić czy od spodu proste. Zobacz podłogę w bagażniku. 20k za kompota nawet na wypasie to chyba sporo...

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 17:50

no wlasnie, a niestety takich informacji nie uzyskam, bo sprzedajacy mowi ze takie auto kupil i kolo sie zamyka...

Post autor: alcapone » 25-01-2015, 17:42

Wszystko zależy jak był uderzony, kto to składał i czy wykonał swoja prace należycie.

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 16:38

no moze byc ze wlasnie przypierniczyl w cos jak lecial bokiem :D ale czy to dyskwalifikuje? motor m54b25 cena kolo 20k. na pelnym wypasie z nawigacja mk4, pelna skora itp. rama niby nienaruszona a to chyba najwazniejsze... szyby niby oryginalne, ale ja dokladnie sie na tym nie znam.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Post autor: kirpek » 25-01-2015, 15:48

Zalezy jaki silnik i jaka cena. Jak co z serii n to z doplata igly bym nie bral.

Post autor: alcapone » 25-01-2015, 14:57

akurat tutaj trzeba było by się przyjrzeć od spodu auta czy gdzieś nie zaliczył lampy w błotnik, bo tak to wygląda jak by poszedł bokiem nie wyjął

e46 compact

Post autor: kuba_ps2 » 25-01-2015, 14:53

Hejka. mam pytanie co myslicie o tym samochodzie. szpachli kolo 1mm. jedni mi mowia ze to duzo i nie warto brac inni ze czemu nie... i tak sie zastanawiam.

Obrazek

10 133-144um (z drugiej strony 97-130)
11 3,8-4,1mm (z drugiej strony 4,2-4,3)
12 388-1080
13 484-500
14 128-140 (z drugiej strony 96-110)

reszta wartosci na aucie w normie

a tak to jest poskladane:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

kwestia czy z ta szpachla brac czy to juz "zlom" z opini mechanika: "W wyniku pomiarów powłoki lakierniczej oraz oględzin organoleptycznych stwierdzono że następujące elementy nadwozia noszą znamiona wcześniejszej naprawy: prawy bok pojazdu oraz maska silnika.
Pomiary powłoki lakierniczej wskazują na użycie szpachli blacharskiej do naprawy elementów takich jak tylny prawy błotnik, prawe drzwi oraz część słupka. Progi oraz elementy konstrukcyjne w normie, brak oznak ingerencji pozafabrycznej.Elementy mocujące pas przedni i okular bez śladów ingerencji,Zawiasy maski bez uwag

z gory dzieki za pomoc. pzdr!

Na górę