E61 520d M47N2 - opinie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: E61 520d M47N2 - opinie

Post autor: Mole » 22-12-2014, 11:40

Może i tak jest Bartek jak mówisz... Zgłębię ten temat :xmas:

edit :

Deklarowany przebieg przez właściciela to ok 175 000 km

Więcej chyba mówić nie trzeba...
Obrazek

Post autor: BartekCh » 20-12-2014, 10:05

Mole pisze:Brak pełnej historii i książki, dyskwalifikuje dla mnie auto...


Witam!

Wg. mnie to co wkleiłeś, to nie jest historia serwisowa, a historia napraw i to z tego co widać tylko gwarancyjnych. Coś mi się przypomina, że jak gadałem z Darkiem to oni od ręki mają dostęp tylko do części danych. Pełny dostęp do bazy uzyskują tylko w momencie jak robią coś przy aucie i rejestrują to (nie jestem na 100% pewny, ale tak mi coś świta). Kiedyś sprawdzałem przebieg Citroena C5 w serwisie na Bezrzeczu i od ręki mieli dostęp też tylko do napraw gwarancyjnych.
Poza tym zobacz na najnowszą datę 15.01.2009. Skoro auto przyjechało na naprawę gwarancyjną, to musiało być serwisowane. W innym przypadku gwarancja raczej by przepadła. Żeby mieć więcej info - tylko Bońkowscy.
Wklejony screenshot ma jednak inną zaletę. Widać jak na dłoni, że autko robiło ok. 40kkm rocznie. Wiedząc kiedy było sprowadzone, możesz sobie wyliczyć przebieg +/- :)

A tak zupełnie na marginesie - jakoś czuję, że nie jesteś przekonany do tej piątki. W takim razie odpuszczaj i się nawet nie zastanawiaj. Inaczej kupisz, przez miesiąc-dwa będzie efekt "WOW" a później będziesz żałował widząc każdą mijającą Cię e91 ;)

Post autor: Mole » 20-12-2014, 00:01

Brak pełnej historii i książki, dyskwalifikuje dla mnie auto...

Post autor: Cariel » 19-12-2014, 23:01

tylko dlatego rezygnujesz ze nie ma wpisów ?

Post autor: Mole » 19-12-2014, 21:06

Nie tylko u bońkowskich można uzyskać takie dane :mrgreen:


Edit:
Obrazek

Historia bardzo uboga - idealna dla handlarza :mrgreen: 3 wpisy tylko !

Raczej podziękuje....

Post autor: jaculek63 » 17-12-2014, 21:03

Mole pisze:W kwestii historii właśnie napisałem do p. Darka.
E61 też z Podjuch. :mrgreen:

A nie prościej pojechac z właścicielem do bońkowskich i poprosić o wydruk.Ja majac książkę uzyskałem u nich wydruk napraw gwarancyjnych (do 100 tyś km)bez problemów i za free oczywiście. :xmas:

Post autor: Mole » 17-12-2014, 19:43

W kwestii historii właśnie napisałem do p. Darka.
E61 też z Podjuch. :mrgreen:

Post autor: BartekCh » 17-12-2014, 18:43

Mole pisze:Gdzieś czytałem że owszem jest taka możliwość, warunkiem jest udać się do aso w którym auto było serwisowane - i oni mogą na podstawie historii serwisowej odtworzyć wpisy ale tylko swoje. Czyli auto musiałby by być serwisowane w jednym aso żeby miało to sens.


Wg. mnie w czasach gdzie handlarze podrabiają nawet książki serwisowe kombinowanie z duplikatem jest bez sensu. Jeśli auto ma historię serwisową zarejestrowaną w ASO, wystarczy przy ewentualnej sprzedaży wybrać się z kupującym do salonu i poprosić o wydruk. Takie sprawdzenie jest dużo bardziej wiarygodnie niż sama książka.

Inna sprawa, to kontynuowanie serwisu już po zakupie. Tu polecam TOP Service w Podjuchach, którzy rejestrują wszystkie przeglądy w bazie BMW.

Aaa - jeszcze jedno. Udało mi się kiedyś potwierdzić przebieg auta u Bońkowskich na telefon. Odebrała miła dziewczyna, która powiedziała czy przebieg podany przez sprzedającego jest realny i czy tam nie było jakichś katastrof po drodze.

Post autor: Mole » 17-12-2014, 18:33

Gdzieś czytałem że owszem jest taka możliwość, warunkiem jest udać się do aso w którym auto było serwisowane - i oni mogą na podstawie historii serwisowej odtworzyć wpisy ale tylko swoje. Czyli auto musiałby by być serwisowane w jednym aso żeby miało to sens.

Czekam obecnie na info o historii w/w auta....

Post autor: CORN » 17-12-2014, 08:53

Z aso mozna wtórnik ksiazki uzyskac ?

Post autor: Mole » 16-12-2014, 20:03

No własnie nie sprawdziłem. Czekałem na info od poprzedniego właściciela który notabene jest z Goleniowa i serwisował auto w Roto- Car, twierdził że ją miał dwa lata temu. Wczoraj potwierdził że nie jest w stanie jej znaleźć.
Odn. ''papierka'' to myślę przyszłościowo - będzie trudniej odsprzedać bez ks. serwisowej.
Ale dobra sprawdzę chyba historię - jeżeli takowa jest...

Post autor: BartekCh » 16-12-2014, 18:41

Mole pisze:http://5series.net/forums...rev-3-a-117450/
W E6X nie ma klimy manualnej, obydwie to climatronik z tym że ta druga jest rozszerzona, dwustrefowa.
Można wymienić sam panel p&p ale działa tylko jedna strefa...

Edit:

Sprawa w sumie się chyba rozwiązała, brak ks. serwisowej. Niby miała być a wcieło ją. Poprzedni właściciel nie przekazał jej następnemu... Z racji jej braku daje sobie spokój.....


A sprawdzałeś co jest w komputerze ASO nt auta?
Książka to tylko kawałek papieru. Jeśli ASO potwierdzi historię, to ja bym auta nie skreślał.

Post autor: Mole » 16-12-2014, 18:29

http://5series.net/forums...rev-3-a-117450/
W E6X nie ma klimy manualnej, obydwie to climatronik z tym że ta druga jest rozszerzona, dwustrefowa.
Można wymienić sam panel p&p ale działa tylko jedna strefa...

Edit:

Sprawa w sumie się chyba rozwiązała, brak ks. serwisowej. Niby miała być a wcieło ją. Poprzedni właściciel nie przekazał jej następnemu... Z racji jej braku daje sobie spokój.....

Post autor: Adrianno » 10-12-2014, 20:54

Brakuje jej tylko climatronica i w sumie chociaż Sportów, a tak to jest wszystko co potrzeba ;-)

Post autor: CORN » 10-12-2014, 09:09

Auto jak pewne i polift to sie nie zastanawiaj, a z wyposazeniem wcale tragedii nie ma.

Na górę