BMW E36 318 TDS 1.7 90 KM TOURING 95r

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: BMW E36 318 TDS 1.7 90 KM TOURING 95r

Post autor: Jerry_Cornelius » 23-03-2013, 01:36

w dodatku mogla być stukana dziwnie wygląda ten bok od strony kierowcy ;-)

Post autor: CORN » 22-03-2013, 21:21

beny9113 pisze:Ten samochód z pierwszego ogłoszenia silnik naśmieci przeskoczony łańcuch nieopłacalne jestem w temacie ;-)
silnik może na śmieci ale buda wygląda najleipej ze wszystkich ogłoszen w tej cenie, poza tym nie potrzebny mi silnik 1.6 ;)

Post autor: Junior » 19-03-2013, 22:51

A od kiedy sie robi wiazke idaca do tylu przy swapie?

Post autor: beny9113 » 19-03-2013, 22:40

Ten samochód z pierwszego ogłoszenia silnik naśmieci przeskoczony łańcuch nieopłacalne jestem w temacie ;-)

Post autor: CORN » 19-03-2013, 22:28

Post autor: BrzeszczoT » 19-03-2013, 19:36

Na przykład cała wiązka elektryczna, która idzie do tyłu. Wszystko trzeba lutować.

Post autor: Czolg » 19-03-2013, 17:39

CORN WIELE GRATÓW Z COUPE NIE PASUJE DO SEDANA I TOURING !

Post autor: Faqir » 19-03-2013, 12:46

Cariel pisze:szukaj benzyny, najlepiej R6 z zajechanym motorem , najlatwiej by bylo chyba przekladac


dokładnie, i też nie wkręcaj się na obroty z tą rdzą, jak będzie jakaś drobna na klapie bagażnika lub na drzwiach to spokojnie, oby podłoga, progi calutkie to najważniejsze.

Post autor: Cariel » 18-03-2013, 11:15

szukaj benzyny, najlepiej R6 z zajechanym motorem , najlatwiej by bylo chyba przekladac

Post autor: Junior » 18-03-2013, 11:14

e36 bez rdzy to słabiuko

Post autor: CORN » 18-03-2013, 08:51

mogła by być też jakaś zdrowa 316 e36 ale te co są teraz na otomoto zazwyczaj mają jakieś rdzy na sobie

Post autor: Jerry_Cornelius » 18-03-2013, 08:25

Kup lepiej 1.6 e30 Duolo sprzedaje i za śmieszne $$ masz zdrową budę do swapu :)
Diesel to przekladasz praktycznie całe auto wraz z bakiem wezykami itp deko nieoplacalne i wyjdzie więcej niż to to wszystko co jest warte ;)

Post autor: BrzeszczoT » 18-03-2013, 07:44

Moim zdaniem lekko nieopłacalne, chyba, że ktoś Ci to przełoży za jakieś śmieszne pieniądze.
Ale trzeba wypruć wszystko z diesla i wepchać tam flaki benzynowca. Może się okazać długą i namiętną walką o wielkie G. BMW za 2tys zł (nawet z uszkodzonym silnikiem) nie może być w super kondycji.
Przekalkuluj to, mimo iż jest już za późno, bo włożyłeś w swoją budę kupę kasy!

BMW E36 318 TDS 1.7 90 KM TOURING 95r

Post autor: CORN » 18-03-2013, 00:47

http://otomoto.pl/bmw-318-zarejestrowany-C26576301.html

Zastanawiam się nad pewną rzeczą, w moje 325 wsadziłem mnóstwo nowych części, cały silnik, hamulce, zawieszenie wszystko jest cacy oprócz blacharki. Tu w ogłoszeniu mamy zadbaną budę na której nie widać rdzy, do usunięcia tylko wgniotka na błotniku, środek też nie jest zmęczony, silnik 1.7 diesel 90 KM w touringu też raczej nie służył nikomu do driftu i ścigania spod świateł więc ogólnie stan budy powinien być zadowalający i nie skatowany

I teraz przełożyć mój silnik, dyfer, hamulce itd do tej budy za 1900 zł i mam zdrowe, porobione 325 Touring :)


a tego 1.7 90 KM TD można zawsze wsadzić do mojej budy E36 Coupe i powstanie 1 w polsce E36 Coupe diesel :D

Na górę